Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Ιανουαρίου 29, 2014

10 πράγματα που πρέπει όλοι να ξέρουμε για τον αριθμό 51 | 10 things we all have to know about number 51


Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι εξαιρετικής σημασίας. Θα σας δώσουμε 10 πληροφορίες για τον αριθμό 51, που αν εφαρμοστούν σωστά, αλλάζει η ζωή μας. Σε όσους, και μόνο σε όσους, διαβάσουν και τα 10 πράγματα που πρέπει να ξέρουμε για τον αριθμό 51, δίνουμε και μια πληροφορία (ενδέκατη) bonus. (Αστειεύομαι λίγο, αλλά το 8 είναι σημαντικό)

  1. Σχηματίζεται από τον αριθμό 5 και 1 κοντά-κοντά: 51
  2. Μπορούμε να αντιστρέψουμε το 5 και το 1, δηλαδή έχουμε 1 και 5: 15
  3. Δηλαδή 51=15. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχάσουμε. Δηλαδή ότι 51=15.
  4. Αν αθροίζουμε το 5+1=6. Επίσης και το 1+5=6
  5. Διαιρούμε το 5:1=5.
  6. Πολλαπλασιάζουμε το 5Χ1=5.
  7. Τώρα πάμε στα δύσκολα. Και διαβάζουμε από την wikipedia για τον αριθμό 51: Το 51 (πενήντα ένα) είναι ο φυσικός αριθμός που βρίσκεται μετά από το 50 και πριν από το 52. Είναι ένας περιττός αριθμός, αφού δε διαιρείται με το 2, στο σύνολο των φυσικών αριθμών. Ο αριθμός 51 συμβολίζεται ως LI στο ρωμαϊκό σύστημα αρίθμησης και ως ΝΑ΄ ή να΄ στο ελληνικό σύστημα αρίθμησης. Στα Μαθηματικά το 51 είναι σύνθετος αριθμός καθώς οι φυσικοί διαιρέτες του είναι 1, 3, 17 και 51, δηλαδή έχει και άλλο φυσικό διαιρέτη, εκτός του 1 και του εαυτού του. Ο επόμενος σύνθετος αριθμός είναι το 52Το ανάπτυγμα πρώτων παραγόντων του 51 είναι 51 = 3 · 17. Το 51 είναι ημιπρώτος αριθμός, διότι αποτελεί γινόμενο δύο πρώτων αριθμών (3 · 17). Αν ακολουθήσετε το link θα διαβάσετε και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τον αριθμό 51. 
  8. Το πενήντα ένα (51) αντιστοιχεί σε έναν ωραίο ψαλμό στο βιβλίο των ψαλμών στην ΠΔ. Είναι μια προσευχή για συγχώρεση, για όλα τα παιδάκια που έχουν κάνει σκανδαλιά σεξουαλικής φύσης. ΠΡΟΣΟΧΗ: Από τους πιο ουσιαστικούς ψαλμούς. Μας δείχνει τι θέλει ο Θεός από εμάς, που ο Δαβίδ το είχε καταλάβει, και εμείς ακόμα το ψάχνουμε. Στο 18 και 19 με κόκκινα γράμματα.
 1Στον πρωτοψάλτη. Ψαλμός του Δαβίδ, 2την εποχή που τον επισκέφθηκε ο προφήτης Νάθαν, όταν ο Δαβίδ είχε συνευρεθεί με τη Βηθ-Σαβεέ. 
3Σπλαχνίσου με, Θεέ, μες στην αγάπη σου·
με στην αμέτρητη ευσπλαχνία σου
συγχώρησε τα ανομήματα μου.
4Πλύνε με ολόκληρον
απ’ την παράβασή μου,
από την αμαρτία μου καθάρισε με.
5Το ξέρω εγώ καλά το κρίμα μου,
το σφάλμα μου αδιάκοπα είναι
στα μάτια μου μπροστά.
6Σ’ εσένα,
σ’ εσένα προπαντός αμάρτησα,
κι ό,τι κακό ενώπιόν σου, το έκανα·
έτσι θα είσαι δίκαιος στην απόφασή σου
και άψογος στην κρίση σου.
7Δες ότι μες στην αμαρτία γεννήθηκα·
στην ανομία ζω από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής μου.
8Γιατί εσύ αγαπάς την αλήθεια που δε φαίνεται,
και τη σοφία σου μυστικά μου τη μαθαίνεις.
9Καθάρισέ με με ύσσωπο
κι οι αμαρτίες μου θα εξαλειφθούν·
πλύνε με,
κι απ’ το χιόνι
λευκότερος θα γίνω.
10Τον ήχο άσε ν’ ακούσω
απ’ τη γιορτή κι απ’ τη χαρά·
δώσε ν’ αναγαλλιάσει
η ταλαιπωρημένη μου ύπαρξη.
11Τις αμαρτίες μου παράβλεψε·
κι εξάλειψε όλες τις παραβάσεις μου.
12Φτιάξε μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά·
και νέο πνεύμα, σταθερό
εντός μου βάλε.
13Μη μ’ αποδιώξεις μακριά σου·
μη μου πάρεις τ’ άγιο σου Πνεύμα.
14Της λύτρωσής σου δώσ’ μου πάλι τη χαρά
και με πρόθυμο πνεύμα στήριξέ με.
15Στους ανόμους θα διδάξω
τους δρόμους σου·
κι οι αμαρτωλοί σ’ εσένα
θα επιστρέψουν.
16Απάλλαξέ με απ’ τη βαριά
για το έγκλημά μου την ποινή,
Θεέ, Θεέ
ελευθερωτή μου!
Κι η γλώσσα μου θα εξυμνήσει
τη δικαιοσύνη σου.
17Κύριε,
τα χείλια μου θ’ ανοίξεις·
και το στόμα μου
τον ύμνο σου θα εξαγγείλει.
18Αν ήθελες θυσίες, θα σου πρόσφερα·
μα δεν ευφραίνεσαι με ολοκαυτώματα.
19Θυσία για το Θεό είναι το συντριμμένο πνεύμα·
καρδιά ταπεινωμένη και υποταγμένη,
ο Θεός δεν την καταφρονεί.
20Ευδόκησε, Κύριε,
να ευεργετήσεις τη Σιών·
και κάνε να χτιστούν τα τείχη
της Ιερουσαλήμ.
21Τότε ευχάριστα θα δεχτείς
θυσίες επανόρθωσης,
ολοκαυτώματα και προσφορές·
τότε θα θυσιάσουνε μοσχάρια
στο θυσιαστήριό σου.
9. Ταινία με τίτλο τον αριθμό 51: Τρεις φίλοι ταξιδεύουν στη διαβόητη Area 51, προκειμένου να μάθουν τα φοβερά μυστικά της. Η ομάδα τρέπεται σε φυγή διότι συμβαίνουν πρωτοφανή γεγονότα. Τα γεγονότα λαμβάνουν χώρα το 1994.


10. AREA 51. Φαντάζομαι πολλοί θα ξέρετε για την διάσημη AREA 51, την απαγορευμένη μυστική αεροπορική βάση των ΗΠΑ, που για δεκαετίες στοίχειωνε το μυαλό αυτών που αρέσκονται σε θεωρίες συνωμοσίας. Την χρονιά που μας πέρασε η ύπαρξη της αναγνωρίστηκε επίσημα από την CIA,  βρίσκεται στην NEVADA, και πραγματικά υπήρχαν κάποια περίεργα περιστατικά εκεί, αλλά μάλλον δεν έχει σχέση με εξωγήινους, όπως ισχυρίζονταν οι περισσότεροι. Μεταξύ των εργασιών που το προσωπικό έπρεπε να εκτελεί κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 ήταν μια συνηθισμένη εκκένωση του διαδρόμου, για να επιτρέπει σε πειραματικά αεροσκάφη να απογειώνονται χωρίς να βλάπτουν τους κινητήρες τους. 

Και τώρα αφού διαβάσατε τις δέκα πληροφορίες για τον αριθμό 51, ήρθε η ώρα του bonus.
BONUS πληροφορία: Στις 2/2 γίνομαι 51 ετών. Έχω γεννηθεί 2/2/1963. 

ΥΓ. Θα ακολουθήσει ανάρτηση με τις αποφάσεις μου/resolutions σχετικά με τον καινούργιο χρόνο 51 - δηλαδή πεντηκοστό δεύτερο όπως τα μετράμε στην Ελλάδα.