Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Μαΐου 02, 2008

έρχεται το καλοκαίρι: Βεράντα, χιόνι και φυτά

Δεύτερη μέρα του μήνα Μάη σήμερα, τέλος της βδομάδας πάλι! Η μέρα προς το παρόν κυλάει χαλαρά.
Πήγα διάλεξα ύφασμα για τα μαξιλάρια στο σαλονάκι της βεράντας μου. Σιγά σιγά κάνω μια ανακαίνιση στην βεράντα, γιατί περνάμε αρκετές ώρες της μέρας (δλδ της νύχτας, χαχαχα) εκεί το καλοκαιράκι. Σουβλάκι, μπύρα, κουβεντούλα και μουσική το βραδάκι, από τις μεγαλύτερες απολαύσεις του καλοκαιριού. Αγόρασα και νέα φυτά , αναγκαστικά βέβαια, γιατί το χιόνι μου τα έκαψε όλα. Θυμάστε το χιόνι τον Φλεβάρη? Ε, τότε θρηνήσαμε πολλά θύματα (σε γλάστρες) στον Πειραιά!



Στεναχωρήθηκα βέβαια, αλλά επειδή είμαι και της αλλαγής και του "καινούργιου" βρήκα ευκαιρία για ανανέωση(wink)
Πέρυσι το καλοκαίρι, κάπως έτσι ήταν μια γωνιά της βεράντας μου:

P9290015

Τώρα απέχει από αυτό, αλλά δεν πειράζει, θα φουντώσουν πάλι (wink).




Προς το παρόν, ανυπομονώ να ετοιμαστούν τα μαξιλάρια, για να σας τα δείξω (smiles, smiles, smiles).

27 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kαλώς σε βρίσκω και Καλό σου μήνα!

΄Ιδια δουλειά κάναμε χθες λοιπόν....
Διότι εκτός από..."Σουβλάκι, μπύρα, κουβεντούλα και μουσική το βραδάκι..." εμείς παίζουμε και ταβλάκι...
Μεγάλη μάχη σου λέω...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

"ζαχαρούλα.." είπε...

σουβλάκια.. μπύρα... ΤΟ ΤΑΒΛΙ που είναι καλέ??????

καλό μήνα!!!

Dimitra Andritsiou είπε...

Αχ, τι ωραία! Μου αρέσουν οι ανανεώσεις. Εγώ μετακομίζω και πρώτο μου μέλημα είναι να βρω ένα διαμερισματάκι με ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΛΗ βεράντα γιατί αυτό που έχω τώρα έχει μια τοσοδούλα βεραντούλα :( Τότε να δεις, λουλούδια και φυτά και βράδια όμορφα με παρέα ή μόνη μου με τα βιβλία μου και τις μουσικές μου. Αχχχχ, καλοκαιράκι!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Ναι Δήμητρα. Τα φυτά είναι υπέροχα. Και διακοσμούν αλλά αισθάνεσαι κοντά στη φύση. Ιδιαίτερα εμείς που μένουμε σε πόλη, έχουμε ανάγκη να βλέπουμε λίγο φύση, έστω και σε γλάστρα!

Unknown είπε...

@ φύρδην-μιγδην και ζαχαρούλα: Η αλήθεια είναι ότι το έχω εγκαταλείψει τελευταία το Ταβλάκι, αλλά μάλλον θα το ξαναρχίσω!

faraona είπε...

Mια χαρα θα γινει ξανα το μπαλκονι σου Λιλη.
Αντε ανυπομονουμε για τις φωτο με τα καινουργια μαξιλαρια.

πολλα φιλια

Ανώνυμος είπε...

http://basilikikonstantina.blogspot.com/

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Περίοδος αναγέννησης και
ευχάριστη έκπληξη η αλλαγή
της εικόνας σου
Καλοκαιράκι μύρισε εδώ
πολύ μου αρέσει
Με γεια

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Dimitra Andritsiou είπε...

Καλέ που το βρήκες αυτό το πρότυπο με τα ωραία τριαντάφυλλα;;; Πανέμορφο είναι! Εσύ το έφτιαξες; Πως; (ολο ερωτήσεις είμαι ε;;)

Unknown είπε...

@Faraona: Σε ευχαριστώ καλή μου. Ελπίζω να γίνει όμορφο. Σε λίγες μέρες ελπίζω να έχω τα μαξιλαράκια μου.

Unknown είπε...

@Κοτσιφάκι μου σε ευχαριστώ για το comment σου. Ναι, ναι, όμορφο καλοκαιράκι. Να μας βρει όλους με χαρά και ευτυχία. Φιλιά!

Unknown είπε...

@Δήμητρα: Εγώ το έφτιαξα. Είχα κατεβάσει κάποιο, και σιγά-σιγά έκανα αλλαγές πάνω του, με δικές μου φότος, και με άλλα χρώματα, κτλ. Βασικά τώρα έχει αλλάξει όλο.
Ρώτα με ότι θες...
Πολλά πολλά φιλιά!

Dimitra Andritsiou είπε...

A, καλά! Δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω... Δεν γνωρίζω πολλά απο ΗΤML κώδικες. Πάντως το ομόρφυνες! Κουκλίστικο έγινε

cinderella είπε...

Να μαι κι εγώ!
Βολεύομαι σε μία από τις πολυθρόνες της βεράντας, βγάζω τα γοβάκια μου και περιμένω να πιάσουμε κουβεντόυλα! Τσιγάρο να ανάψω; Καλώς σε βρήκα είπα; Δεν είπα! Φέρε μπυρίτσες, φέρνω σουβλάκια και καλώς σε βρήκα Lily μου!! :)))

Στέλιος είπε...

Ανταποδίδω την επίσκεψη! Δεν σε προλαβαίνω πια, κάθε μέρα και καινούργιο λουλούδι!

Unknown είπε...

Δήμητρα, εμένα είναι η δουλειά μου αυτή, έκανα site και δούλευα και html και java script και java και όλα τα σχετικά τα interniaka. Αλλά τώρα τα έχω ψιλοξεχάσει. Για να κάνω την διαφάνεια την ροζ πάνω από το background με τα τριαντάφυλλα με βοήθησε η κόρη μου :D που είναι αστεράκι σε αυτά.

Unknown είπε...

@ cinderella: καλώς όρισες, καλώς όρισες. Να σου φέρω παντοφλάκια? Θα συμμαζέψω τα γοβάκια σου μην χάσουμε κανένα και έχουμε άλλα ;). Αναψε τσιγαράκι, εγώ θα κάνω ένα πουράκι και ας αρχίσουμε την κουβεντούλα και το φαγοπότι. Χαίρομαι που είσαι εδώ!

Unknown είπε...

σ.μ :Δεν με προλαβαίνεις ε? Τι να κάνω, μου αρέσουν τα λουλουδάκια. Τελευταία βέβαια ακόμα περισσότερο. Κάθε εποχή έχω και μια νέα "τρέλα". Να κεράσω καφέ, μπύρα ή σουβλάκια? Μάλλον θα τα φέρω όλα, να είμαστε μέσα ;)

tzonakos είπε...

Οκ, εγω την γλύτωσα και δεν μου χάλασαν οι γλάστρες. Αλλωστε κάποια πιο ευαίσθητα τα έχω εξω, στην είσοδο του σπιτιού.
Τα φυτά ειναι φανταστικά να τα βλέπεις να ειναι ζωντανά, όμορφα, φρέσκα, δροσίζουν, φτιάχνουν τον χώρο μοναδικά.
Καλορίζικα τα νέα σου φυτά.

tzonakos είπε...

Α, ναι, ωραίες οι φωτο σου στο Flickr.
Εχω λογαριασμό εκει απο το 2004.

dyosmaraki είπε...

Καλό μήνα Lilly! Και με γειά την ανανεωμένη σελίδα. Με εκπλήσσεις, πανέμορφα χρώματα και απόλυτα αρμονικά με τον Μάη μήνα.

Ελειψα μερικές ημέρες και βλέπω ανανεωμένη τη σελίδα σου. Περιμένουμε εναγωνίως τις επόμενες φωτογραφίες.

Unknown είπε...

@tzonakos:Thanks, thanks για το καλορύζικα και για την επίσκεψη σου στο Flickr μου! Μωρέ δεν περίμενα να χαλάσουν, γιατί η βεράντα μου είναι αρκετά προστατευμένη. Τέλος πάντων, είπαμε ευκαιρία για ανανέωση :D. Έχεις λογαριασμό στο Flickr? Ωραία, πες μου το όνομα να σε προσθέσω σαν contact. Φιλιάααα!

Unknown είπε...

@dyosmaraki: Καλό μήνα :D.Thanks για τα καλά σου λόγια! Πέρασες καλά? Ξεκουράστηκες? Θα σε επισκεφτώ σε λιγάκι στο blog σου να δω τι καλά μας έφερες. Φιλιάααα!

If...ιγένεια είπε...

Υπέροχα βραδάκια..

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλή εβδομάδα... αυτό το φούξια τριαντάφυλλο με ταξιδεύει ήδη..!!

φιλάκια πολλά αγαπημένη μου!!

Unknown είπε...

@ζαχαρούλα & if...ιγένεια: και τριανταφύλάκια θέλουμε κορίτσια και υπέροχα βραδάκια, και μπυρίτσες και κρασάκια. Όλα τα θέλουμε. Και άμα λάχει if...ιγένεια μου ρίχνουμε και μια extra περιποιημένη σως στο τοστάκι μας και το κάνουμε νέο γεύμα.(Να η Ζαχαρούλα μας μπορεί να μας πει χιλιάδες συνταγές για σως)(γέλια, γέλια, γέλια)