Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Ιουνίου 01, 2008

Καινούργια μαξιλάρια, βεράντα, κεριά, μαστόρια

Επιτέλους, ήρθαν τα μαξιλάρια για το σαλονάκι της βεράντας μου. Δεν ξέρω πως σας φαίνεται το χρώμα, εμένα μου φτιάχνουν την διάθεση...Θέλω έντονα χρώματα τελευταία.

New cushions

Εν τω μεταξύ τα έπιπλα, τα μπαμπού είναι φθαρμένα. Όταν τα είχα αγοράσει,επέμενα στην άσπρη λάκα. Με τον καιρό μάδισε η λάκα σε κάποια σημεία. Λέω λοιπόν να τα ξεβάψω, να έρθουν στο μπαμπουδί τους και να τα περάσω λούστρο. Ευσεβείς πόθοι...χαχαχα. Κανένας δεν το αναλαμβάνει. Θα μου πάει πολύ ακριβά λένε τα μαστόρια, δεν με συμφέρει, να πάρω άλλα. Όμως αυτά είναι γερά και τα θέλω. Είπα να τα ξαναπεράσω λάκα άσπρη. Αυτό γίνεται πιο εύκολα, αλλά και πάλι θα ξεβάψουν γρήγορα...Οπότε προς το παρόν τα αφήνω έτσι. Υπομονήηη! (Αχ κάτι προβλήματα που έχω, χαχαχα).


Candle light veranda
Έχω και μια τρέλλα με τα κεριά. Χειμώνα τα καίω μέσα στο σαλόνι, καλοκαίρι στη βεράντα. Προχτές λοιπόν τα άναψα, κάθησα το βράδυ με την μουσικούλα μου στη βεράντα και απολάμβανα. Κάποια στιγμή είπα να κοιμηθώ. Φυσάω τα κεριά, φου, φου, φου, δεν έσβυναν. Πάω λοιπόν κοντά, πιάνω το σύστημα με τα ρεσό να το φέρω πιο κοντά να το σβύσω, και πλάααατςςςς, όλα τα κεριά στο πάτωμα. Ευτυχώςςςς τα μαξιλάριαααα την γλύτωσαν! Ακόμα στο πάτωμα είναι τα κεριά, η τεμπέλα βαρέθηκα να τα καθαρίσω.

Candles and wine

24 σχόλια:

Αστερόεσσα είπε...

Οι φωτογραφίες είναι ατμοσφαιρικές.
Για τα μπαμπού τώρα: Απ' τον καιρό που ήρθα στη Δανία συνειδητοποίησα ότι ήρθα στη χώρα του 'φτιάξτο μόνος σου'. Εδώ είναι και εθνικό χόμπυ. Ιδέα να επέμβεις μόνη σου εικαστικά; (Λέμε τώρα)

Unknown είπε...

Λες να επέμβω? Δεν μου φαίνεται άσκημη ιδέα. Στην πραγματικότητα είναι super ιδέα, αλλά δεν τολμώ! Χαχαχα, ίσως όμως αρχίσω από κάτι πιο απλό!!!

tzonakos είπε...

Πάρα πολύ όμορφος χώρος. Χαλαρή ατμόσφαιρα, άνετο περιβάλλον.
Μου αρέσει να εχω τέτοιες γωνιές χαλάρωσης !
Καλημερα :)

Unknown είπε...

Καλημερούδια Τζώνυ! Αν σου αρέσει, σε προσκαλώ για καφεδάκι ;)

Ανώνυμος είπε...

Χμμ.. Καλοκαιρινή διάθεση, έτσι δεν είναι? Κι επιβάλλεται!!

Marios είπε...

Καλησπέρα.
Όταν εχει δροσιά το καλοκαίρι είναι ωραία στην βεράντα, να βλέπεις την θάλασσα και να έχεις κεριά.
Ακόμα καλύτερα όταν με τα κεριά έχεις και καλή μουσική και ανάλογη παρέα....

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Dimitra Andritsiou είπε...

Πολύ ωραία η βεράντα σου Λίλυ μου! Να έρθω για κανά ποτάκι; :D

Τώρα για την επέμβαση στα μπαμπού... Έχω μια ιδέα! Γιατί δεν κάνεις το απλό; Δηλαδή, εφόσον έχουν αρχίσει να ξεβάφουν, ξέβαψε, όσο και όπου μπορείς. Οχι όλο το άσπρο! Δίχρωμα δηλαδή. Και μετά πέρασε με διάφανο λούστρο.

Θα μπορούσες να ρωτήσεις και σε κανένα καλό χρωματοπωλείο, βέβαια. Μπορούν να σου προτείνουν διάφορες εύκολες τεχνικές.

ΥΓ: Λατρεύω τα κεράκια!

habilis είπε...

Μια χαρα ειναι η βεραντα! Για ρωτα και τα μπαμπου,τι εχουν τραβιξει? [Πλακα σου κανω].Ειναι πανεμορφα!

Unknown είπε...

@Unclescrooge: Επιβάλονται οι αλλαγές διάθεσης και καρέκλας το καλοκαίρι. Από τον καναπέ, πηγαίνουμε στο σαλονάκι το μπαμπού της βεράντας!

Unknown είπε...

@Marios: Όλα αυτά Μάριε, και ακόμα περισσότερα ;)

Unknown είπε...

@Δήμητρα: Όποτε θέλεις Δήμητρα. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε! Σκίζει η ιδέα σου!

Unknown είπε...

@Habilis: Κάτι ξέρεις εσύ, κάτι ξέρεις, χαχαχα!

Theodora Papapanagiotou είπε...

κι εγώ θέλω καφεδάκι στη βεράντα!!! Αυτοπροσκαλούμαι λοιπόν!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

έχεις φτιάξει έναν μικρό παράδεισο!! ότι πρέπει για χαλάρωση και ταξίδια του μυαλού!!!!

μπράβοοοοοο..

καλημέρες!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Δωράκι έλα στη ... βεράντα! 'Εχει και κρασάκι!!!

Unknown είπε...

Ουπς, Ζαχαράκι μου εδώ είσαι? Στη βεράντα και εσύ? Άντε μαζευόμαστε σιγά, σιγά!

Marios είπε...

Καλημέρα.
Ωραίο το φώς των κεριών αλλά και το φώς του φεγγαριού είναι πιο ρομαντικό.
Όπως στη φωτογραφία που έχω επιλέξει.
Είναι από το τελευταίο Cd του David Gilmour ( Pink Floyd )
Δίπλα στη θάλασσα να ακούς τον ήχο του κύματος και να πίνεις το ποτό σου.
Καλό καλοκαίρι......

Unknown είπε...

@Μάριε, και το δίπλα στη θάλασσα είναι τέλειο...Ποτάκι, φεγγαράκι, κυματάκι...

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Λίλυ μου! Υπέροχη η βεράντα σου, μου έδωσες ιδέα να φτιάξω κι εγώ τη δική μου (αν βρω χρόνο φυσικά!) Σου εύχομαι να περάσεις όμορφες στιγμές εκεί με τον αντρούλη σου - ακού στο Αθηνόραμα...απίστευτη είσαι!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μου αρεσει το γούστο σου Lily
πραγματικά ενα καφεδάκι το
έπινα μαζι σου στο μπαλκόνι σου
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Unknown είπε...

χαχαχα, ναι, ναι Μαράκι, είμαι πρωτότυπη στις μεθόδους μου καμιά φορά!

Unknown είπε...

Κοτσύφι μου, χαίρομαι που σου αρέσει η βεράντα μου!!!
Θα οργανώσω κατάσταση :D!!!
Φιλιάααα!

tzonakos είπε...

Ωπα, κατάσταση μπαλκονάτη, με ποτάκια παγωμένα, κεράκια αναμμένα, ντούπερ γουάου.