Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Οκτωβρίου 20, 2008

Αυθορμητισμός: ευχή ή κατάρα;

Την ιδέα της ανάρτησης μου την έδωσε κάποιος παλιός blogger, που έκανε ένα σχόλιο σχετικά με τον αυθορμητισμό μου. Τον αυθορμητισμό που εγώ προσωπικά τον βιώνω σαν ευχή και σαν κατάρα. Στην πραγματικότητα δεν ξέρω αν ήθελα να μην είμαι αυθόρμητη, ή να είμαι ακόμα περισσότερο.

Πολλές φορές νιώθω να καταπιέζω τον αυθορμητισμό μου, και τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα, γιατί αυτό που βγαίνει δεν είμαι εγώ, δεν είμαι ο εαυτός μου. Επόμενο είναι λοιπόν, ο άλλος να το εισπράξει σαν ψέμα, σαν κράτημα, γιατί αν δεν είμαι αληθινή, τότε είμαι ψεύτρα, αν κρατήσω, δεν θα δώσω και τότε θα είμαι και …τσιγκούνα.

Όταν όμως αντιδράσω αυθόρμητα; Αυθόρμητα είναι αυθόρμητα. Αντέδρασα ανάλογα με αυτό που ένοιωσα εκείνη την στιγμή, ούτε σκέψεις, ούτε υστεροβουλία, ούτε όμως κάτι άλλο πέρα από αυτό. Και για μένα είναι οκ.

Θα νομίζετε έτσι που το λέω ότι ο αυθορμητισμός μου με βάζει σε μπελάδες. Κατά κάποιο τρόπο ναι, αλλά οι μπελάδες αυτοί έρχονται από τα αγαπημένα μου πρόσωπα, γιατί πολλές φορές στεναχωριούνται, και πολύ μάλιστα, για το πώς θα το πάρει ο …άλλος αυτό που είπα. Και αυτό με πληγώνει. Δεν θέλω να στεναχωρώ κανέναν, κυρίως το άτομο που αγαπώ πιο πολύ και έχω μέσα στην καρδιά μου συνέχεια, αλλά πως μπορώ και να τιθασεύσω ένα τόσο έντονο στοιχείο της προσωπικότητας μου;

Και θα πω και κάτι άλλο: Εγώ αντιδρώ αυθόρμητα, αλλά έχω και το μυαλό και την κρίση και την δύναμη να βάλω τον άλλο στη θέση του, αν παρεξηγήσει τον αυθορμητισμό μου.

Είναι γεγονός ότι πάρα πολύς κόσμος προσπαθεί να πιαστεί από την παραμικρή κίνηση του άλλου, από την παραμικρή κουβέντα, για να πάει η …σκέψη του εκεί που θέλει, εκεί που τον συμφέρει, να επωφεληθεί από το τίποτα που λένε.

Και αυτό είναι γνωστό, αλλά τι θα γίνει, θα πάψουμε να ζούμε, θα πάψουμε μιλάμε, θα πάψουμε να εκφραζόμαστε επειδή κάποιοι μας εισπράττουν λάθος; Άλλο αυθόρμητος άνθρωπος, άλλο απερίσκεπτος, άλλο αδύναμος, άλλο …ηλίθιος!!!

Και ευτυχώς ο Θεός μαζί με τον αυθορμητισμό, μου έδωσε και αρκετή κρίση, αλλά και αρκετή …καχυποψία, οπότε μην μου φοβάσαι, έτσι; Ξέρω που είμαι και τι κάνω.

30 σχόλια:

πουαντερι είπε...

καλημερα, καλη ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
το να ειναι κανεις αυθορμητος εγω το λαμβανω σαν ευχη για τον ιδιο και για τους υπολοιπους.
Γιατι με εναν αυθορμητο ανθρωπο εισαι σιγουρος για οτι σου πει, ειναι αυτο που λεει εκεινη την στιγμη χωρις να εχει κριμένες λεξεις και να ενοει κατι αλλο, εισαι σιγουρος πως οτι ειπε μπροστα σου εκεινη την ωρα ειναι και το τελικο χωρις πισω σου να σου ανοιγει τον λακο.
Εγω προσωπικα προτιμο τους αυθορμητους και δεχομαι καθε τους λεξη.
Τωρα βεβαια καποιος που δεν σε ξερει καλα ισως να σε παρεξηγησει αλλά τι σε νοιαζει η γνωμη του αγνωστου;
οσο για τους δικους σου ανθρωπους νομιζω πως δεν πληγωνονται κατα βαθος παρα μονο εκεινη τη στιγμη που τους ερχεται σαν σφαλιαρα αυτο που ακουσαν, μολις ομως το σκεφτουν σιγουρα εκτιμουν καλυτερα τα λογια σου.
Μην στεναχωριεσαι βρε οι δικοι σου ανθρωποι παντα θα σε αγαπανε με τα ελατωματα σου και με τα προτερηματα σου.....

φιλακια πολλα!

tony jakarta είπε...

πες τα ελεύθερα lily μου όπως τα αισθάνεσαι
δείξε αυτό που πραγματικά έχεις μέσα σου
γι αυτο σε αγαπάμε

Ανώνυμος είπε...

Ο αυθορμητισμός είναι ευχή, φυσικά! Δείχνει ποιότητα χαρακτήρα και βγάζει μια αλήθεια που οι άλλοι δεν τη δείχνουν εύκολα! Να είσαι αυθόρμητη, Λίλυ μου!!

cinderella είπε...

Ευχή...ευχή. Την ημέρα που θα βάλουμε χαλινάρι στον εαυτό μας, θα έχουμε χάσει και ένα κομμάτι της προσωπικότητάς μας!

"ζαχαρούλα.." είπε...

είμαι και εγώ αυθόρμητη.. και οι γύρω λένε να το "κοιτάξω".. αλλά δεν θέλω.....................

καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου μπλογκοφιλη Lily.
Διαβασα απο χθες ηδη την αναρτηση σου.
Και την διαβασα και σημερα.Πολλες φορες.
Χαιρομαι που την προλαβα επικαιρη
και λεω να πω κι εγω κατι.
Να κανω λιγο τον...εξυπνο βρε!!!χε χε!
Αφου με ξερεις.
Εγω προσπαθω να διαβασω παντα,πισω απο αυτα που φαινονται.
Αλλα σε τουτη εδω την αναρτηση,δυσκολευομαι λιγακι.
Κανονικα,δεν επρεπε να σχολιασω καθολου.Γιατι ετσι που το θετεις,φαινεσαι πολυ αποφασισμενη;)
Ποιος ειμαι εγω λοιπον,που θα σου αμφισβητισω κατι;Γιατι να σου χαλασω την διαθεση;
Θα μπορουσα να πω,καλη εβδομαδα Lily μου,περασα να πω...μια καλησπερα!
Αλλα κατι με γαργαλαει...
Λεω λοιπον!
Ο αυθορμητισμος,δεν ειναι ουτε ευχη,ουτε καταρα!
Τροπος εκφρασης στην επικοινωνια ειναι,και μαλιστα αφορα περισσοτερο τον προφορικο λογο!!!
Για τον γραπτο,μαλλον δεν ισχυει!
Δεν μπορω να πω εγω τωρα δηλαδη,πως σου γραφω ..αυθορμητα.Οχι.
Διαλεγω τις λεξεις μια μια.Προσπαθω να γινω αντιληπτος,καταννοητος.Οσο γινεται.Για να μην με εισπραξει ο αλλος λαθος!
Διοτι εδω,σε αντι8εση με τον προφορικο λογο,που βλεπεις και ακους αυτον που εχεις μπροστα σου...λειπει ο συνομιλητης σουσου,μπορει και να μην υπαρχει!!!
Μπορει να ειναι γυναικα και να σου μιλα σαν αντρας,μπορει και το αντιθετο!
Μπορει παλι,το ενα και αυτο προσωπο,να εχει δυο τρεις ..υποστασεις.Ετσι,οταν γραφουμε κατι,δεν το γραφουμε αυθορμητα.Προσεχουμε.Και δεν μας παρερμηνευει κανεις!
Αλλα και στον προφορικο λογο,δεν ειμαι απολυτα του αυθορμητισμου!!!
Δηλαβη αμα πω καποιον ..αυθορμητα..εισαι κοπανος;)..παει να πει πως αφου το ειπα ετσι αυθορμητα,οτι ειναι..και καλο;;;;;
Μαλλον οχι.
Εσυ λοιπον,εφοσον εχεις την αυτοπεποιθηση και την δυναμη να βαλεις τα πραγματα στην θεση τους αμα χρειαστει...εκφρασου αυθορμητα!
Κι αν καποιν τον πειραζει...τι να κανουμε;;;Δεν μπορει να αρεσουμε σε ολους.
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Φιλακια και καλο σου απογευμα!!!

Υγ..ειχα σκοπο να κανω αναρτηση στο δικο μου σημερα,το θεμα σου,αλλα την..εκανα εδω! χα χα!
Μου κοπηκε η ορεξη;)

Maria Tzirita είπε...

Και σ'αυτό ταιριάζουμε Λίλυ μου! Κι εγώ έχω αναρωτηθεί πολλές φορές αν θα έπρεπε να αλλάξω, να συγκρατούμαι κλπ. αλλά πάντα καταλήγω ατο ίδιο συμπέρασμα: δε θέλω να πάψω να είμαι ο εαυτός μου κι ας μ'αγαπάνε γι αυτό που είμαι!
Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι είμαι αγενής ή δε βουτάω και λίγο τη γλώσσα στο μυαλό, που λένε. Όπως είπες κι εσύ, αυθόρμητες είμαστε, δεν είμαστε ηλίθιες! Φιλάκια πολλά!

ασημωνης είπε...

Καλημερα. Εχω ενα φιλο που θα λεγα οτι ειστε ιδιοι στο θεμα του αυθορμητισμου. Το αποτελεσμα; Απο τους 100 ανθρωπους που τον γνωριζουν κανει 90 εχθρους και 10 πραγματικα καλους φιλους.
Προσπαθω να σας μοιασω...

faraona είπε...

Οταν ο ανθρωπος ειναι εκ του φυσικου του ευγενικος και πολιτισμενος ,ο αυθορμητισμος του ειναι θειο δωρο.
Τουλαχιστον απο το λιγο που σε ξερω ,εχω δει σε σενα μια ευγενεια που σε κανει ξεχωριστη.Οποτε δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα...τους.

καλο μεσημερι

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Νομιζω οτι ο αυθορμητισμός ειναι χάρισμα για τους
θετικούς ανθρώπους και κατάρα για τους αρνητικούς
και για τους γύρο τους
Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι βρισκόμαστε κάπου στην μέση, καλό ειναι να τον προσέχουμε χωρίς να γινόμαστε ομως καχύποπτοι

Πολλα κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα Λίλυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα φιλενάδα! Ελπίζω τώρα με το τριήμερο να σε βλέπουμε συχνότερα! Φιλάκια πολλά!

Unknown είπε...

Λοιπόν καλημέρα και καλό ΠΣΚΔΤ σε όλους μας!!!

Η αλήθεια είναι ότι έχω πάρα πολύ δουλειά, γραφική, η οποία αρχίζει από τις 9 το πρωί περίπου, έως 10-10:30 το βράδυ. Και βέβαια είμαι στο pc, οπότε το βράδυ δεν έχω και πολύ διάθεση για computer. Τώρα βρήκα λίγο χρόνο, μεταξύ δύο δουλειών, και λέω να απαντήσω...

Unknown είπε...

Κορίτσια, Ζαχαρούλα και Μαρία καλημέρα σας! Καλά όλα? Πληροφοριακά σας λέω έχω δουλειά και το ΣΚ, και το ΔΤ, χεχε!
Πολλά φιλάκια!

Unknown είπε...

@Κοτσύφι: Να σου πω, δεν την είχα σκεφτεί καθόλου αυτή την τοποθέτηση. Νομίζω είναι καλή, και μου λύνει κάποιες απορίες. Thanks Κοτσύφι...

Unknown είπε...

@Φαραώνα: Σε ευχαριστώ Φαραώνα μου για τα καλά σου λόγια, ως προς την ευγένεια μου, χεχε!
Τώρα, αν το δω από την πλευρά του Κοτσυφιού, καταλαβαίνω γιατί σε μερικούς δεν αρέσει ο...αυθορμητισμός μου, με την προϋπόθεση βέβαια, ότι δεν τους έχω προσβάλει, γιατί αν τους έχω προσβάλει αυθόρμητα, λογικό είναι να μην τους αρέσει...

Unknown είπε...

@Ασημώνη: Γιατί να μας μοιάσεις? Κάνεις συλογή ... εχθρών? Να σου στείλω μερικούς να έχεις? :P

Unknown είπε...

@Μαρία. Ε, ναι βρε Μαράκι, δεν θα τους κάνουμε και...ρόμπα τους άλλους πάνω στον αυθορμητισμό μας ;). Απλά, κάποιοι επωφελούνται από αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα μας, κάποιοι άλλοι το εκμεταλεύονται κιόλας με διάφορους τρόπους. Αλλά άμα μπορείς να σκεφτείς λίγο, όλα διορθώνονται.

Unknown είπε...

Λοιπόν Κωστή μου, όπως ξέρεις πολύ καλά, αφού μιλάμε και εκτός σχολίων, ο χρόνος μου είναι περιορισμένος αυτό τον καιρό. Μετά από δυο-τρία χρόνια που είχα άπλετο χρόνο για πέταμα, εντός και εκτός νετ, τώρα ξαφνικά... λιγόστεψε δραματικά, αλλά δεν με πειράζει. Την τραβάει ο ...οργανισμός μου την πολύ δουλειά, lol!

Που θέλω να καταλήξω. θα απαντήσω στο σχόλιο σου κατάλληλα, αλλά με ανάρτηση. Μάλλον με την επόμενη ανάρτηση. Θέλω να σκεφτώ καλά αυτά που μου γράφεις.

Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες τόσο πολύ και σε βάθος με το...θέμα ;)

Unknown είπε...

@Ζαχαρούλα. Να το κοιτάξεις, να το κοιτάξεις. Μπορεί να εξεληχθεί σε ακόμα μεγαλύτερη ...αλήθεια, και αυτό είναι...πολύ κακό στον κόσμο που ζόυμε!

Unknown είπε...

@Cindy. Συμφωνώ... Ζήτω οι αχαλίνωτες!!!

Unknown είπε...

@Θείος: Ευχαριστώ Θείε. Με έπεισες!!! Θα συνεχίσω να είμαι...αυθόρμητη.

Unknown είπε...

@Τονυ :D. (μεγάλο χαμόγελο)...

Όλοι χρειαζόμαστε την αγάπη των συνανθρώπων μας.

Unknown είπε...

@Πουαντερί.

Κοίτα, κρυμμένες λέξεις δεν έχει ο αυθόρμητος, και το εννοεί αυτό που λέει, τουλάχιστον εγώ έτσι κάνω, αλλά την επόμενη στιγμή που θα τον...τσαντίσεις, τον αυθόρμητο, μπορεί αυθόρμητα να στην πει, και μετά να λες, μα πως άλλαξε έτσι αυτός...

Πάντως εγώ προσωπικά, αγενής δεν είμαι, οπότε αυτό που θέλω να πω, θα το πω, αυθόρμητα και ευγενικά, χαχαχα!

Να σου πω την αλήθεια, κάτι παρεξήγησες εδώ. Μπορεί και...τρίτοι να ενοχληθούν. Δλδ, εγώ να φερθώ αυθόρμητα σε ...σένα, εσύ να το πάρεις μια χαρά, και να βρεθεί ένας τρίτος, πχ η μητέρα μου, ο άντρας μου, που να πει "Καλά, πως της μίλησες έτσι, θα νομίζει ότι....".

Αυτό εννοώ, και αυτό είναι που με ενοχλεί πιο πολύ απ όλα, σε σχέση με τον αυθορμητισμό μου!!!

πουαντερι είπε...

Καλησπερα!!
ειδα αυτο που λες για την λιστα και συμφωνω μαζι σου, γιαυτο κι εγω την εβγαλα.

Maria Tzirita είπε...

Πληροφοριακά σου λέω κι εγώ (άσχετο) πως όχι, δεν έχω δοκιμάσει ζιβανία, μυρίζει σκέτο οινόπνευμα, σαν ρακί ένα πράγμα και δε μ'αρέσει καθόλου!
Καλό τριήμερο λοιπόν, έστω και με δουλίτσα!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Να΄μαι κι εγώ! Παραπονιάρα μου!! ΝΑ σου πω, κι εγώ νομίζω ότι ο δικός μου αυθορμιτισμός με βάζει σε μπελάδες... Αλλά και από την άλλη, δεν μου αρεσουν οι άνθρωποι που τα μετράνε όλα πριν αντιδράσουν...

Unknown είπε...

Καλώς την...
Πως να μην παραπονεθώ! Με έχεσες τελείως!!! Μόνο στον Κώστα πας, χεχε!

Ντόρα θα σου πω κάτι, αλλά μην με παραξηγήσείς. Δεν σε έχω για...αυθόρμητη, τουλάχιστον στα σχόλια. Πολύ συγρατημένη μάλιστα σε θεωρω...

Αλλά μπορεί να το βλέπω και από άλλη σκοπιά, δεν ξέρω...

Καλό απόγευμα Κυριακής!!! Πάω να συνεχίσω το ... γράψιμο. Της κασέτας λέμε ;)

Στέλιος είπε...

Δύο όψεις, το πώς το χειρίζεσαι έχει τελικά σημασία!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Αναλόγως σε ποιόν μιλάω καλή μου!!! Δεν παρεξηγήθηκα μην ανησυχείς!! Έχουμε καιρό να τα πούμε και έχεις χάσει συνταρακτικά επεισόδια!!! χεχε! Κάτι για απογοήτευση, κάτι για κάτι αυθόρμητο που δεν έπρεπε μάλλον να μου βγει... Anyway... καλό γράψιμο... της κασέτας!!