Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Μαρτίου 03, 2009

Καλή Σαρακοστή

Χαιρετώ!
Τι κάνουμε; Πως περάσαμε;
Διασκεδάσαμε; Μασκαρευτήκαμε;
Πετάξαμε αετό;
Εγώ τσου, χεχε!!! Μόνο λαγάνα έφαγα και πήγα για καφέ στο kitchen εχτές το πρωί, καθαροδευτεριάτικα με την φίλη μου...
Όμως ξεκουράστηκα, χαλάρωσα, μελέτησα τα συγγράμματα, έκανα την άσκηση που μας έβαλε η δασκάλα μας (δεν σας λέω ποια δασκάλα ούτε τι άσκηση είναι), τσακώθηκα, πείσμωσα, άνοιξα τα παράθυρα και σήμερα το πρωί ήθελα να ακούσω αυτό:




και αυτό


και όποιος μου πει "Είσαι μεγάλη γυναίκα τώρα" και δεν πρέπει να κάνεις ...αυτό και ... αυτό ή ... έτσι και ... έτσι, θα απαντήσω ότι ... ότι ... μεγάλος είναι και φαίνεται ...χαχαχα!!! Που θα μου προκαθορίσει εμένα την ηλικία μου και θα μου πει πως πρέπει να φέρομαι, ακούς εκεί, ή εκείνο το φοβερό "να σε γνώριζα στα 18"...
Και ποια η διαφορά; Βλέπεις να άλλαξε τίποτα; Τα ίδια ακούω ... πάντα!!!

14 σχόλια:

ria είπε...

καλή σαρακοστή!
εσύ βγήκες τουλάχιστον έξω. εγώ δεν μπορώ...

βαλε και άλλα βιντεάκια από τη λιλιπούπολη!μας φτιάχνουν το κέφι.

Eleni Dafnidi είπε...

Καλημέρα!!! Καλή Άνοιξη να έχουμε. Εγώ δεν θα λεγα ότι ξεφάντωσα ιδιαίτερα. Φέτος το πρόγραμμα είχε λαγάνα και χαλβά. (Σε μεγάλες ποσότητες.) Αλλά δεν ξεχύθηκα στα λιβάδια και δεν πέταξα χαρταετούς. Απλώς έγινα σπιτοοοογατος και ααααραξα.
:)

Theodora Papapanagiotou είπε...

Καλώς την! Εμείς πήγαμε για τον καθιερωμένο χαρταετο - έχω φωτό στο facebook και στο flickr!
Τώρα μη μου μιλάς για 18! Εμένα 15χρονο με ανεβάζουν, 15χρονο με κατεβάζουν!! Φιλιά

Maria Tzirita είπε...

Λίλυ μου, εγώ Αθήνα φέτος, χωρίς καρναβάλι και αετό, αλλά με πολλές βόλτες και πολύ φαγοπότι βέβαια! Σημασία δεν έχει που πάμε και τι κάνουμε, αλλά πώς νιώθουμε! Συμμερίζομαι 100% τη διάθσή σου για αιώνια εφηβεία! Να είμαστε καλά κι αν είμαστε καλά, παντού καλά θα περνάμε! Πολλά φιλάκια καλή μου!

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερουδια στο κολιτσακι!!!
Γουτσου γουτσου στο Λιλακι χε χε!!!
Δεν μασκαρεφτηκες εσυ μικλο μου να παιξεις..την κυρια;)
Κακως!Οταν μεγαλωσεις καποτε,δεν θα το μπορεις;)
Αλλα δεν πειραζει.Μια χαρα εισαι και σαν δεκαοχταρα;)
Μονο εγω ειμαι μεγαλος εδω μεσα!
Καλα να παθω, που βιαστηκα να μεγαλωσω!
Τωρα εχω προβλημα.Θελω να ντυθω...μωρο
και δεν μπορω!
Αισθανομαι μονο ετσι!
Τελος παντων.Τωρα που εγινες δεκαοχτω..ελα να σου δωσω ενα φιλακι!Δεν εισαι ανηλικη για..να κινδυνευω;)
Αλλωστε,σαρακοστιανο ειναι;)

Υγ...Lilyπουπολοι!!!

KitsosMitsos είπε...

Κορυφαία πράγματα θυμήθηκες! Ακούω και συνεχίζω!
καλησπέρα

Unknown είπε...

Καλημέρα Ρία.
Γιατί δεν μπορείς να βγεις έξω; Μάλλον έχω χάσει επεισόδια...

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη...

Ε, και εγώ αραχτή ήμουν κυρίως!!! Καλά, στο καρναβάλι δεν πήγες την Κυριακή;

Φιλιά!!!

Unknown είπε...

Την είδα την φότο Ντοράκι!!!

Και του χρόνου να είστε καλά να τον ξαναπετάξετε!!!

Φιλιά!

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι!!!

Όταν είμαστε καλά και έχουμε καλή διάθεση τα φτιάχνουμε και τα άλλα να είναι καλά!!! Όπως και την ηλικία μας. Άμα νοιώθει κάποιος καλά, αισθάνεται και νέος...και είναι ;)

Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστάκη μου (για να νοιώσεις αγοράκι και εσύ, γι αυτό και το -ακη)

Εγώ το ξέρω ότι αισθάνεσαι μωρό, χεχε, αν όχι μωρό, αγοράκι που του αρέσει να παίζει με τα ... τουτού του. Και καλά κάνεις!!!

Να σου πω όμως... Το δέκα οχτώ είναι ότι πρέπει σε ηλικία!!! Έτσι δεν έχουμε και τους περιορισμούς των ανηλίκων, χεχε!!!

Οπότε, άρπα ένα φιλάκι και καλή σαρακοστή!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κίτσο!!!

Είδες, είδες με τι διάθεση ξύπνησα;

------ είπε...

καλη σαρακοστη κούκλα μου

Unknown είπε...

Βρε καλώς την Νανά!!!
Καλημερούδια και καλό Σ/Κ να έχουμε!!!