Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Σάββατο, Απριλίου 25, 2009

Περί mails η συνέχεια...

Πάλι εδώ, μετά τις γιορτές του Πάσχα, στα γνωστά και συνηθισμένα… και με την συνέχεια της ανάλυσης, ή μάλλον της … κατάταξης των mails!!!
Βέβαια τα περισσότερα έχουν ήδη ειπωθεί, είτε στα όμορφα σχόλια σας, είτε στις απαντήσεις μου σε αυτά. Όμως θα ήθελα λιγάκι ακόμα να συμμαζέψω αυτά που συζητήσαμε.
Πριν ξεκινήσω όμως, κάνω μια μικρή παρένθεση, να σας πω ότι πέρασα τις Άγιες μέρες του Πάσχα όπως το είχα προγραμματίσει, δηλαδή στο σπίτι μου, μαζί με τους αγαπημένους ανθρώπους της οικογενείας μου και κάποιους φίλους.Ήταν σχετικά ήρεμα, και σε πλήρη αρμονία με το κλίμα των ήμερων και βεβαίως είναι καλά έτσι!!! Ελπίζω να περάσατε κι εσείς το ίδιο όμορφα και αγαπημένα!!!

Επανερχόμαστε όμως στα mails!!!
Mails σοβαρά, από άτομα με κάποιο κύρος, από άτομα που γνωρίζει κάποιος περισσότερα στοιχεία για αυτούς, από ότι συνήθως, δηλαδή περισσότερο από ένα nickname ή ένα account!!!

Πριν όμως αναφερθούμε σε αυτά, ας ανακεφαλαιώσουμε:
Κατ’ εμέ, υπάρχουν κατηγορίες mails, όπως και κατηγορίες αποστολέων. Τι θέλω να πω:

  • Εξαιρώ τα διαφημιστικά mails που όπως είπαμε πηγαίνουν στο dustbin κατ’ ευθείαν, χωρίς να περάσουν από την αφετηρία και χωρίς να πάρουν 20.000 δρχ. (ναι, έπαιζα Monopoly παλιά!!! Monopoly με € δεν θυμάμαι αν έχω παίξει, γιατί η κόρη μου δεν είναι φίλη αυτού του παιγνίου).
  • Εξαιρώ τα mails τα επαγγελματικά που κάποιοι δέχονται.
  • Εξαιρώ επίσης αυτά που συζητήσαμε με την Ελένη.

Μένουν τώρα αυτά που έρχονται από διαφόρους τύπους, φανταστικούς και μη, που θεώρησαν το net σαν το καινούργιο εργαλείο που θα τους βοηθήσει να λύσουν όλα τα προβλήματα της ζωής τους, αλλά που εγώ λέω ότι αν το επίπεδο του καθενός δεν ανέβει ένα σκαλάκι, είτε το περιστεράκι χρησιμοποιεί, είτε το μπουκαλάκι στη θάλασσα, είτε το πηγαίνει ο ίδιος γονυπετής, βοήθεια δεν θα πάρει, και θα δυσκολέψει και την ζωή των υπολοίπων…
Όμως επειδή εγώ προσωπικά, θεωρώ ότι βρίσκομαι σε επίπεδο πενήντα χρόνια πιο μπροστά από τους υπόλοιπους, (αστειάκι υδροχοϊκό), δικαιούμαι να χρησιμοποιώ το mail για την επικοινωνία μου, και για πιο εμπιστευτική επικοινωνία από το blogging, ανάρτησα ένα πάνω στο profile μου, για κάτι που θα ήθελε να μου πει κάποιος που για τον άλφα ή βήτα λόγο, δεν ήθελε να το πει δημόσια.
Και εδώ αρχίζει το πρόβλημα, γιατί ο δύσμοιρος «κάποιος» δεν λέει τίποτα ή μάλλον αυτά που λέει στην πραγματικότητα είναι ...για κλωτσιές που λέει κι ένας φίλος μου! Ούτε καν να τα διαβάσει κάποιος μέχρι το τέλος δεν αξίζει! Πόσο μάλλον ..να απαντήσει! Mails λοιπόν του τύπου: "Σε βρίσκω υπέροχη! Είσαι μια μελαχρινή καλλονή με αγαλματένιο κορμί"! Ενώ εσύ φερ’ ειπείν, είσαι ξανθιά και με κάποια φυσιολογικά "ελαττωματάκια", λόγω και κάποιας ηλικίας! Τι να προσθέσω εγώ και τι να σχολιάσω!!! Είναι φανερό, πως ο αποστολέας, τα έχει στείλει σωρηδόν σε όσες ηλεκτρονικές διευθύνσεις κατάφερε και μάζεψε, και… όποια τσιμπήσει!

Άλλη συνηθισμένη κατηγορία mails είναι εκείνα που έρχονται από κάποια άτομα τα οποία είναι κάπως γνώριμα στην μπλογκοσφαιρα, σαν ταυτότητες ή nicknames, αλλά που ουσιαστικά είναι τελείως άγνωστα και που κανείς δεν ξέρει πόσες υποστάσεις έχουν ή πιο είναι το φύλλο τους, ασχέτως αυτά τι δηλώνουν! Διότι ως γνωστόν, στο νετ είναι κάποιος ..ότι δηλώσει, και το πιο περίεργο είναι ότι πολλοί δεν ενοχλούνται από αυτό το …καθεστώς!!!
Η κατηγορία αυτή λοιπόν, παρουσιάζει από κουτσομπολίστικη άποψη αρκετό ενδιαφέρον! Τα mails αυτά, θα θελήσουν να :

  • Βοηθήσουν!(πχ Ξέρω ότι βρίσκεσαι σε δυσκολίες…μίλα μου, μπορείς να με εμπιστευτείς!!!)
  • Προστατέψουν! (πχ Μην διαβάσεις το τάδε blog, είναι στοιχειωμένο!!!)
  • Ενημερώσουν! ( πχ Ξέρεις ο/η τάδε που μιλάς μαζί της/του έχει βάλει φότο ξεβράκωτου γάτου στο flickr του/της!!!)
  • Προειδοποιήσουν!( πχ Νομίζεις ότι αυτοί είναι οι φίλοι σου; Λένε αυτά και αυτά πίσω από την πλάτη σου!!!)
  • Προλάβουν!(Μην τύχει και φτιάξεις το πατέ της/του τάδε που θα αναρτήσει για το μενού της πρωτοχρονιάς…έχει πολύ αγγούρι και θα σε πειράξει…)

Κι όλα αυτά, ανιδιοτελώς κι αντικειμενικά! Και φυσικά, μόνο επειδή μας αγαπούν/συμπαθούν. Για το καλό μας και μόνο βεβαίως - βεβαίως! Σε αυτά όποιος τσιμπάει και τα παίρνει σοβαρά, είναι ήδη για το Δαφνί!!! Οπότε ως λογικά σκεπτόμενα όντα, διαγράφονται κι αυτά, και μάλιστα χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Τι μας μένει λοιπόν; Ποια άλλη κατηγορία mails; Μα φυσικά τα ωραία και όμορφα mails! Αυτά που αναφέρω στην υποθετική ερώτηση, της προηγούμενης ανάρτησης μου, για να δοθεί αφορμή για ανάλυση και διάλογο! Άντε και για νέα ανάρτηση! Τα mails λοιπόν, που δεχόμαστε από σοβαρά/υπαρκτά, σεβαστά και επιτυχημένα άτομα! Mails που τα χωρίζω σε τρεις κατηγορίες:

  • Ενημερωτικά. (σωστή ενημέρωση εννοώ, επί της ουσίας!!!)
  • Φιλικά.
  • Ερωτικά.

Με τα ενημερωτικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, είναι ευπρόσδεκτα και μπορώ να απαντήσω χωρίς ενδοιασμό. Τα φιλικά πάλι, όταν η φιλία είναι δεδομένη και δοκιμασμένη, είναι αναμενόμενα!!!
Μπορώ να τα δεχτώ και να απαντήσω αλλά ομολογώ ότι προτιμώ την προφορική επικοινωνία στην φιλία!!!
Θα προχωρούσα στα ερωτικά τώρα, αλλά επειδή πάλι βγαίνει μεγάλη η ανάρτηση, λέω να τα πούμε πάνω σε αυτό… στην επόμενη*.

Σήμερα θα κλείσω εδώ, προσθέτοντας φωτογραφίες που πήρα με mail από φίλο μου!!!

Heidelberg


Heidelberg


Heidelberg

Stausee Marbach-Odenwald






Είναι απίθανα μέρη και πόλεις, που μπορεί να δει κάποιος, έστω και κατά την … διάρκεια ενός σύντομου ταξιδίου 48 ωρών, εντούτοις ... κλέβουν καρδιές! Θα ήθελα πολύ να ζούσα κάπου εκεί!
Σας φιλώ πολύ έως την επόμενη ανάρτηση.*

*ΥΓ. Αλλά μην το δέσετε ..και κόμπο! Δεν είμαι σίγουρη αν θα την κάνω. Διότι ορισμένα πολύτιμα, είναι καλύτερα καμιά φορά να τα κρατάμε μονό ..για μας!!!

17 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Καλησπερα Λιλακο. Εκ των πραγματων εχω δυο επαγγελματικα μεηλς που φυσικα ουτε τα δινω σε κανενα εδω (μπλογκς) ουτε σε φιλους. Τα κρατω ξεχωριστα. Οποτε μενει το μεηλ το γλουγκλε εδω. Εχω παρει ομορφα, φιλικα μεηλς εχω παρει μερικα τριγυριστικα.. δηλαδη σε τριγυριζω σε τριγυριζω κι αν ζαλιστεις ..ζαλιστηκες. Εγω δε ζαλιζομαι οποτε σταματανε. Εκεινα που με διαολιζουν ειναι παντως τα..κουτσομπολιστικα. Κουτσομπολεψε μου καποιον τριτο και γινομαι θηριο. Παω να σου στειλω ενα ενημερωτικο μεηλ τωρα! Αν βρω το μεηλ σου!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Καλημέρα Λιλούκο!!
Εγώ πάλι δεν πολυγράφω μαιλς... προτιμώ να μιλάω στο τηλέφωνο ή στο messenger. Αν είναι να γράψω κανένα, είναι μάλλον για να γκρινίαξω!! (Ρώτα μερικούς μερικούς!!)
Τώρα αυτά που λαμβάνω, είναι είτε γκρίνιες (απο αυτούς που διαβάζουν τις δικιές μου), είτε κανένα μήνημα σχετικά με το blog και τις παλαιότερες αναρτήσεις που έχω κάνει σχετικά με τη διδασκαλία (είπα να ξαναρχίσω μάλιστα μήπως και ξαναβρώ τον εαυτό μου...)
Αυτά!
Καλή Κυριακή!!

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Λιλούκο μου! Εγώ, αν και συγγραφέας που η ηλεκτρονική μου διεύθυνση υπάρχει κάτω από κάθε πέτρα και σε όλα μου τα βιβλία, τέτοια μέιλς δεν παίρνω! Ούτε ερωτικές εξομολογήσεις μου κάνουν, ούτε με ενημερώνουν για κουτσομπολιά, ούτε τίποτα! Μήπως δεν κάνω κάτι καλά; Μήπως να το ψάξω; Λες να με φοβούνται, να με θεωρούν πολύ σοβατή, γριά και άσχημη; Με προβλημάτισες τώρα φιλενάδα...

Unknown είπε...

Καλησπέρα Δεσποινάκι μου!!!

Ακόμα περιμένω το ενημερωτικό mail. Δεν βρήκες το mail μου; Μα νομίζω στο profile του blogger το έχω...ναι ναι εκεί είναι, το επιβεβαίωσα!!!

Πολλά φιλάκια και καλό απόγευμα Κυριακής να έχεις.

Unknown είπε...

Καλησπέρα Ντοράκι μου!!!

Να σου πω, σε μια φιλική σχέση, κατά την ροή της φιλίας, μπορεί να υπάρχει και η γκρίνια όταν κάτι δεν γίνει κατανοητό από την μια πλευρά και ζητήσει διευκρινίσεις κτλ.

Διότι ο γραπτός λόγος καμιά φορά αφήνει κενά στην επικοινωνία...ιδίως όταν δεν τον χειρίζεται κάποιος πολύ καλά...και λόγω του ότι δε βλέπει κάποιος εκφράσεις προσώπου, αλλαγή τόνου φωνής κτλ...

Άλλα γενικά καλά λες, πρέπει να προσθέσουμε και την κατηγορία mail παραπόνων…

Καλό βραδάκι Κυριακής Ντοράκι!

Unknown είπε...

Μαράκι μου, τι μου λες τώρα; Χάνεις αυτή την πλευρά της...ζωής; Όμως να σου πω εγώ!!!

Μια χαρά είσαι εσύ...και όλα σωστά τα κάνεις. Οι άλλοι φοβούνται...Είσαι τόσο γνωστή, που μια αναρτησούλα να τους βγάλεις...τελειώσανε!!! Τολμάει κανείς να παραφερθεί;

Αλλά αν θέλεις, και σου...λείπουν, να σου κάνω κάποια forward, χεχε.

Φιλάκια Μαράκι μου!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Και ας μην ξεχνάμε τα μαιλ έκπληξη... σαν και αυτά που έλαβα χτες και σήμερα από διαφορετικούς παραλήπτες κι έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!

Unknown είπε...

Τα βλέπεις Ντοράκι; Έρχεσαι στα λόγια μου...Ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει στο net!!!

Unknown είπε...

Νομίζω όμως ότι αυτές οι ανατροπές και το ότι τα πάντα είναι δυνατά σε αυτό το χώρο...αυτό είναι που μας γοητεύει!!!

KitsosMitsos είπε...

Βγαίνουν και ωραία πράγματα από τα emails. Ξεσκαρτάρισμα καλό θέλει.

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερουδια στο κοριτσι!
Κατα πρωτον,πρεπει να σου ομολογησω
πως διαβασα την αναρτηση σου,πανω απο δεκα φορες!
Ειναι τελεια!
Μπραβο Λιλη μου!
Περιεχει και αναλυει τοσα πολλα,που σιγουρα θα το σκεφτει καλα στο μελλον καποιος,που θα θελησει να ..σε γνωρισει!
Παω τωρα να σου γραψω ..ενα μαιλ;)
Αργοτερα θα τα πουμε απο το τηλεφωνο!
Καλη εβδομαδα,καλο απογευμα,με μια αγκαλια και πολλα φιλακια!!!

Υγ..1) Εγω εχω μια συνηθεια,τα ..ερωτικα μαιλς,τα ..κανω αναρτησεις!Εχουν..περαση;)

Υγ..2) Πραγματικα ομορφα μερη και πολεις στις φωτογραφιες!
Κατι..μου θυμιζουν;)

Unknown είπε...

Καλημέρα Κίτσο!!!

Ναι, βγαίνουν και καλά πράγματα. Όμως εγώ θα ήθελα να υπάρχουν μόνο καλά...Αυτό είναι όλο, γι αυτό μουρμουράω για τα ... κακά!!!

Unknown είπε...

Καλώς τον Κωστή μου!!!

Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση :).

Και ευχαριστώ πολύ για τις φωτογραφίες!!! Είσαι πολύ τυχερός που ζεις εκεί!!!

Βέβαια και ο Πειραιάς είναι ωραίος, πολύ ωραίος θα έλεγα.

Τώρα για τα mails. Τα λέμε αυτά, τα επισημαίνουμε, απλά για να ... ξέρουν ότι ... ξέρουμε...Και πάντα ... ξέραμε!

Άλλο αν καμιά φορά δίνει κάποιος τόπο στην οργή και λέει, άντε, άσε να δούμε πόσο θα το τραβήξει... Άντε ας στείλει και το 88ον mail αυτό το Σ/Κ, πριν τον/την ... στείλω από εκεί που ήρθε!!! Έτσι είναι!!! Πάντα ξέρει κάποιος.

Κάτι δεν κατάλαβα τώρα...Τα ερωτικά mails που λαμβάνεις τα κάνεις αναρτήσεις; Κάτι θυμάμαι, σε μια παλιά ανάρτηση σου!!! Όμως και σε ερωτικές αναρτήσεις ειδικεύεσαι, έτσι και αλλιώς!!! Συνέχισε, συνέχισε, μας αρέσει!!!

Πολλά πολλά φιλάκια, να είσαι καλά!!!

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα στο κοριτσι!!!
Κατ αρχας,θα ..σε μαλωσω που φανερωσες
ποιος σου εστειλε τις φωτογραφιες!
Καλα το ειχες αφησει στην αναρτηση σου ..ετσι ψυχρα και ουδετερα,οτι τις ελαβες απο ..ενα φιλο.
Κανεις δεν θα καταλαβαινε τιποτα!
Τωρα φοβαμαι μην βγαλεις στην φορα και τα...ερωτικα μεηλς!!!
Ελα χαρα μου!Πλακιτσα κανω!(Σαν λιονταρακι κι εγω)!
Συμφωνω απολυτα με την απαντηση σου στο σχολιο μου!
Ετσι ειναι οπως τα λες!
Στο μονο που θα διαφωνησω/διορθωσω καπως,ειναι αυτο με τα μερη που ζω.
Ειναι οντως απιθανα!Ονειρεμενα σχεδον!
Με αληθινα παλατια!
Μα δεν ειναι παντα ευτυχισμενος καποιος,ακομη και οταν ζει σε παλατια!Οχι αναγκαστικα!
Θα προτιμουσα το..λιμανι μου;)
Σε φιλω πολυ!
Καλο σου βραδυ.

Unknown είπε...

Καλημέρα στο αγόρι :P!

Ναι, ήταν λίγο ψυχρά και ουδέτερα, αλλά εκ παραδρομής!!! Λες να έχω πρόβλημα να πω ότι εσύ μου τις έστειλες; Και ότι τις κοιτάω, τις ξανακοιτάω και ... ονειρεύομαι;

Τώρα σχετικά με την ευτυχία, φυσικά το να ζει κάποιος σε παλάτι δεν φέρνει απαραίτητα και την ευτυχία. Οπότε...μήπως να ανταλλάξουμε τόπους κατοικίας;

Πολλά πολλά φιλάκια!!!

Eleni Dafnidi είπε...

Γεια σου Λίλυ μου!

Κουτσομπολο-ενημερωτικά δεν έχω πάρει ποτέ. (Κυκλοφορούν τέτοια;) Δηλαδή στέλνει για παράδειγμα ο Χ ένα μέιλ σε εμένα, μέσα στο οποίο γράφει για τα δικά σου προσωπικά; (Ωχ Παναγία μου! Αυτό ακούγεται καταστροφικό. Μόνο ο Θεός ξέρει τι μπορεί να κατεβάσει η φαντασία κάποιου. Ξεκατινιασμένα μέιλς δηλαδή. Απ' αυτά που μετά την ανάγνωση θες εξορκισμό και ευχή από παπά!) Αυτό είναι τραγωδία.

Ως προς τα υπόλοιπα ήσουν εύστοχη όπως πάντα και θα έλεγα ότι καλύπτεις απόλυτα τις απορίες που θα είχε ένας πρωτάρης περί των ηλεκτρονικών επιστολών. Είναι όμως δυνατόν να μην κατάλαβες ακόμα πόσο ατίθασα και αχόρταγα είναι τα παιδάκια που σε διαβάζουν; Ε, τότε γιατί μας κόβεις στο καλύτερο;
Καταλαβαίνω όμως κι αυτό που λες. Ότι ορισμένα πολύτιμα, είναι καλύτερα καμιά φορά να τα κρατάμε μονό για μας.
Λοιπόν αυτά είχα να σου πω και να σε ρωτήσω αν για το σ/κ σκοπεύεις να κάνεις καμιά βόλτα προς θάλασσα μεριά. Πεθύμησα τον στόλο με τα κότερα σου. Άντε να τα βάλουμε μπρος να ξεσκουριάσουν τα δύσμοιρα. Καλοκαίριασε!

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη μου!

Εχτές το βράδυ είχα πάει μια βόλτα στα ... κότερα, και ήταν πραγματικά ωραία. Και δυστυχώς δεν είχα μαζί την μηχανή μου, αλλά θα διορθώσω σύντομα. Τριήμερο έρχεται, ελπίζω κάτι να γίνει!!!

Λοιπόν το ενημερωτικό - κουτσομπολίστικο δεν έρχεται και τελείως στο άσχετο!!! Κάποιος έχει βάλει στο "μάτι" κάποιον άλλο, για τον άλφα ή βήτα λόγο ή από απλή ζήλια, και το κάνει για να "καταστρέψει" την ιντερνετική του καλή "φήμη". Βέβαια, κατά την γνώμη μου, αυτός ο "κακός" χάρη κάνει στον άλλο, και θα σου το εξηγήσω. Αν κάποιος βασιστεί στα λόγια ενός τρίτου, και ξεκόψει από κάποιον, και δεν έχει δικιά του άποψη, αυτός δεν αξίζει έτσι και αλλιώς, οπότε ας πάει από εκεί που ήρθε!!!

Και τώρα πάμε στα σοβαρά. Εγώ και ο άντρας μου έχουμε σχολή πληροφορικής και μεταξύ άλλων σεμιναρίων, έχουμε και σεμινάρια σε γονείς, αλλά και γενικά σε όλους, πως να προστατεύονται και πως να ελέγχουν τα παιδιά τους στο ίντερνετ. Οπότε κάποια πράγματα που λέω εδώ, τα λέμε και σε αυτά τα σεμινάρια. Έτσι αυτές οι "αναλύσεις" προκύπτουν και από αυτή την πηγή η άλλοτε πάλι βγαίνουν μέσα από συζητήσεις και αναλύσεις με φίλους. Δεν είναι όλα από προσωπική μου πείρα αν και υπάρχει και αυτή!

Σε φιλώ πολύ και καλό σου τριήμερο!