Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Απριλίου 18, 2010

22ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής



Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα!!!


Μόλις είδαμε τα αποτελέσματα της τελικής φάσης του 22ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής, που διοργανώνει κάθε χρόνο η ΕΠΥ, και η κόρη μου πήρε την δεύτερη θέση!
Έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, ίσως και λίγο πιο πίσω ;),  και η κοράκλα μου χοροπηδάει γύρω μου.

Προχωράμε τώρα στην επόμενη φάση, που είναι ο Βαλκανικός διαγωνισμός , αφού προηγηθεί ειδική εκπαίδευση και περαιτέρω εκκαθάριση, με σεμινάρια μέσω διαδικτύου.

Συγχαρητήρια κούκλα μου!!!

Εκείνο που μου έκανε μια μικρή εντύπωση όμως, είναι ότι στον πίνακα αποτελεσμάτων, από τα 34 άτομα που πήραν βαθμολογία, διότι μερικοί αποχώρησαν από τον διαγωνισμό χωρίς να υποβάλλουν κανένα πρόβλημα λυμένο, η κόρη μου είναι η μόνη κοπέλα.

Θα ήθελα να έβλεπα περισσότερες γυναίκες και σε αυτό τον τομέα please! Δεν θέλω να πιστεύω ότι η πληροφορική αφορά τις γυναίκες μόνο σε εκείνο το σημείο που εφάπτεται με την κοινωνική δικτύωση.

(υγ. τα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά, διότι δεν θέλω να θεωρήσει κάποιος ότι το λέω αυτό για να ... περιαυτολογήσω και να δεχτώ συγχαρητήρια. Απλά είναι κάτι πολύ ευχάριστο, και συμβατό με εμάς και τον τομέα μας. Και ζωντανή διαφήμιση για την σχολή μας, χεχε)