Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Ιουλίου 05, 2010

Loch Katrine macro photos

Κάπου εκεί στη Σκωτία, στα σύνορα των Highlands, στη περιοχή που λέγεται "Τhe Trossachs",
στην αποβάθρα της λίμνης Katrine (Loch Katrine), όπου ποταμόπλοια την διασχίζουν, και όπου υπάρχει ένα καταπληκτικό καφέ, που ήταν και το μόνο που δεν επισκέφτηκα,
Flower - pink, purple, white

Flower - pink, purple, white
Λουλουδάκια σε μεγάλο ξύλινο βαρέλι - παρτέρι. Προσέξτε τις δροσοσταλίδες μου! Δεν είναι κούκλες;
Bird on a rope
Πουλάκι σε σκοινί ... στη λίμνη...Από κάτω είναι το νερό, ίσως να έχει και αντανάκλαση, όμως δεν είμαι σίγουρη διότι εστίασα στο πουλί... 

10 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα και καλη εβδομαδα αγαπημενη μου..δροσοσταλιδα Lily!!

Οντως μου αρεσουν πολυ οι φωτογραφιες σου!
Ειναι φανταστικη η Σκωτια σε φυσικη ομορφια!
(Αν και προτιμω Ιρλανδια και Δουβλινο)
Εχει τοσες πολλες λιμνες,
που σιγουρα δεν εχεις προβλημα αμα θες..να πνιγεις;)
Πιο πολλα δεν θελω να φανερωσω για το ετησιο..προσκυνημα σου στην Βρετανια;)
Τρεις μερες Λονδινο,τρεις μερες Εδιμβουργο,και παμπολλες φωτογραφιες..
Θα περιμενω να δω κι απ εδω,
πιο περιγραφικα το ταξιδι αυτο!
Ισως και με φωτογραφια ντοκουμεντο;)
Γιατι τελευταια,εχει πεσει στην αντιληψη μου λογω ειδικοτητας,οτι πολλα ατομα..
ταξιδευουν..διαδικτυακα!!
(περισσοτερα λιαν συντομως;)

Μια μεγαλη αγκαλια,
φιλακια και την αγαπη μου!

Vrakas Kostas είπε...

Λογω κεκτειμενης..

Ξεχασα να πω,πως το πανεμορφο αυτο πουλακι,
ειναι ενα ομορφο χελιδονι!
Και σπανια τα βλεπεις και τα φοτωγραφιζεις εν ..μη κινησει!!

Unknown είπε...

Καλησπερούδια Κωστή μου!

Μια γρήγορη απάντηση, διότι είμαι ... σκαστή από την tv που βλέπουμε όλοι μαζί αυτή την ώρα...
Απλά ότι την φότο ντοκουμέντο θα την έχεις πολύ σύντομα! Άλλο που δεν θέλω να δείξω την ... φάτσα μου ;)

Η αλήθεια είναι ότι καθυστέρησα λίγο με τις φότος, διότι περιμένω τον Άλεξ να βγάλει και άλλες φωτογραφίες από τα βιντεάκια που πήραμε. Και επειδή είναι απασχολημένος, με πάει από σήμερα σε αύριο. Αυτές είναι οι φότος που έχω τραβήξει εγώ με την Olympus.Σε τελευταία ανάλυση θα βάλω αυτές που έχω, και όταν τα καταφέρει, βάζω και τις άλλες ...Τι να πω...

Και μάλιστα, θα βάλω όχι μόνο αυτές που έβγαλα, αλλά και αυτές που δεν ... έβγαλα. Και εξηγούμαι: Το πιο λογικό πράγμα όταν πας στο Εδιμβούργο, είναι να πας και να βγάλεις φότο το ... κάστρο. Λοιπόν, στο κάστρο δεν πήγαμε, και ούτε έχουμε καμιά φότο της προκοπής.

Αυτό στο λέω για να μην περιμένεις κάστρο. Θα σου βάλω το Link όμως, να το δεις από το νετ ;). Εγώ έχω λίμνες και Royal mile... Περισσότερα προσεχώς!!!

Πολλά πολλά φιλιά και σε αγαπάμε και εμείς!

Unknown είπε...

Χελιδόνι είναι;
Τι είδους χελιδόνι βρε;
Δεν μοιάζει καθόλου!!!

Unknown είπε...

Αχ, τώρα είδα ότι έχει άσπρη ... κοιλίτσα!!! Ναι, μάλλον χελιδόνι είναι! Τι να κάνω, εγώ μόνο τις πάπιες και τους γλάρους ξεχωρίζω!!!

Vrakas Kostas είπε...

Και βεβαια χελιδονι ειναι!

Και να μην εστιαζουμε καπου,
μονο και μονο επειδη..ειναι πουλι;)

Περιμενω και την συνεχεια...

Κι εμεις σε αγαπαμε πολυ!!

KitsosMitsos είπε...

Κάπου εκεί λοιπόν. Πού ακριβώς, ας αφήσουμε την φαντασία να μας ταξιδέψει!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κίτσο.

Μα νομίζω λέω που είναι το εκεί... διότι καλό είναι να ταξιδεύει η φαντασία μας, αλλά καλύτερο είναι να ταξιδεύει και το σώμα.

δεσποιναριον είπε...

Λιλακο μου γεια σου! Σε ειδα σημερα και χαρηκα. Τι ομορφες φωτογραφιες και ειδικα το πουλακι στο σχοινι! Φιλια και σε ευχαριστω!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Δεσποινάκι!

Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω! Και χαίρομαι που σου αρέσουν οι φότος :)