Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Σάββατο, Δεκεμβρίου 27, 2008

Εν Πειραιεί...

Μια σχετικά σύντομη βόλτα στο κέντρο του Πειραιά σήμερα, στον βροχερό και κρύο Πειραιά.
Sotiros Dios street, Christmas 2008
Μας θυμήθηκε ο Χειμώνας και είπε να έρθει και να μείνει.
Sotiros Dios street,  Christmas 2008
Δωράκια για τις φίλες μου από το Fresh Line . Το Fresh Line είναι η ελληνική απάντηση στo Body Shop, αλλά είναι πιο ακριβό και μάλλον τα προϊόντα του είναι όντως αγνά.
Fresh Line
Τα δωράκια με τις φιλενάδες τα ανταλλάσσω Πρωτοχρονιά. Οπότε προς το παρόν έβαλα τις τσαντούλες κάτω από το δέντρο.
Presents - Christmas Tree detail
Δωράκι και για μένα. Από το Yamamay το δικό μου.
Presents
Στο τέλος της βόλτας, πήραμε το καφεδάκι μας στο αγαπημένο μας καφέ στη Σωτήρος, στο Αρτίστικο.
My coffee at the shopping centre.
Ωραία διακόσμηση, ζεστό και άνετο μέρος, ατμοσφαιρική μουσική...
Artistico Cafe - Detail Decoration
Αυτά τα καντράκια μου αρέσουν πολύ.
Artistico Cafe - Detail
Και back home...Δεντράκι, χαλάρωση, διάβασμα και μουσικούλα.
Christmas Tree
Χρόνια πολλά παιδιά και πάλι. Πάντα με υγεία και αγάπη. Όταν έχουμε αυτά, προσθέτονται και τα άλλα...

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ό,τι καλύτερο είναι αυτές οι χριστουγεννιάτικες βόλτες για δώρα, την ώρα που κάνει κρύο και βρέχει. εγώ σήμερα πήγα προς κέντρο, έφαγα βροχή, αλλά έκανα τα ψώνια μου! Χρόνια πολλά και πολλά φιλιά!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Ζηλεύωωωωω να έρθω κι εγώ βόλτα προς τα κει?

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lilyπουτεια υπαρξη..
ειναι υπεροχο να δειχνεις την αγαπη σου,δωριζοντας σε αγαπημενα σου προσωπα!
Ευχομαι να παρεις κι εσυ το δωρο που επιθυμεις!
Ωραια η βολτουλα σου στον Πειραια.
Ομορφες γωνιες για καφεδακι και χαλαρωμα.
Να εισαι καλα κοριτσι...
Και παντα με υγεια και αγαπη!
Χρονια πολλα και παλι.
Σε φιλω!

πουαντερι είπε...

ΛΙΛΥ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!
ΠΟΛΥ ΖΗΛΕΨΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, την επομενη φορα ευχομαι να την κανουμε μαζι ολες.

δεσποιναριον είπε...

Λιλακοοοοοο!! τι ωραια βολτα ηταν αυτη! Το φρες λαϊν ειναι πολυ πιο ντελικατο σε επιλογες απο το μποντι σοπ. Αξιζει τον κοπο το λιγο .. παραπανω. Το σαπουνι μαστιχα ειναι εκπληκτικο!! Οι φιλες σου ειμαι σιγουρη οτι θα χαρουν πολυ! Ξερεις πολλες φορες φερνω απο εκει δωρακια σε φιλες εδω. Και του χρονου Λιλακο μου!

Unknown είπε...

Θείε Χρόνια Πολλά και πάλι. Να σου πω την αλήθεια, δεν μου αρέσει φέτος το κρύο, ή για να γίνω πιο σαφής, δεν με ενοχλεί το κρύο, αλλά η συννεφιά και η μουντάδα του Χειμώνα. Μου χαλάει την διάθεση λίγο. Όμως, τα ψώνια και ο καφές ήταν ένα καλό αντιστάθμισμα...

Unknown είπε...

Ντοράκι αποφάσισε το να έρθεις προς τα μέρη μας...

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου!!!

Ωραίο είναι να κάνεις δώρα, όντως! Όσο για τις βολτούλες, διάθεση να υπάρχει και ο Πειραιάς όλο βολτούλες είναι...Στο κέντρο στον πεζόδρομο, εκεί δλδ που λέω στην ανάρτηση, πιο πάνω στην πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου, στο Πασαλιμάνι, στο Μικρολίμανο...ένα σωρό μέρη για βολτούλες και καφεδάκια...

Πολλές ευχούλες λοιπόν και πολλά φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου!!!

Χρόνια σου πολλά και πάλι, να χαίρεσαι την οικογένεια και ότι επιθυμείς.

Κάποια στιγμή να το κανονίσουμε για βόλτα και καφεδάκι.

Unknown είπε...

Καλημέρα Δέσποινα μου!!!

Όντως είναι πολύ καλό μαγαζί. Και εγώ τελευταία όλο εκεί είμαι και ανακαλύπτω...προϊόντα...Και όταν μπαίνεις έχει μια μυρωδιά...Τρέλα!!!

Πιστεύω και εγώ να το χαρούν οι φίλες μου...

Χρόνια μας πολλά λοιπόν και πάλι!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΧ.....

ειναι σούπερ τα δωράκια...

σούπερ και οι βόλτες....
Αυτό το καλό έχει αυτή η εποχή..είναι παραμυθένια..
Να χαιρεσαι τους δικούς σου ανθρώπους και τις φίλες σου..και ασφαλώς να σε χαίρονται και αυτοί!
Φιλια!

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ Γλαύκη μου για τις ευχές!

Όμορφα είναι αυτή την εποχή, πολύ όμορφα... Μακάρι να μην τέλειωναν ποτέ αυτές οι μέρες!

Valisia είπε...

Κρύο και ψώνια έχω φάει με το κουτάλι την περίοδο που ήμουν Αγγλία.Όση ώρα το κάνεις δεν σε πειράζει αλλά άπαξ και κάτσεις κάπου ζεστά για ένα καφεδάκι νιώθεις κάθε σημείο του σώματός σου πιασμένο και θαρρείς πως μόνο ψώνια δεν θες να κάνεις.

Unknown είπε...

Καλημέρα Valisia...

Μωρέ εγώ ξαναπάω και μετά το ...καφεδάκι...Κάνει καλό το shopping therapy :)

Το πολύ - πολύ πίνουμε και άλλο καφέ στο τέλος της δεύτερης εξόρμησης!!!

ασημωνης είπε...

Καλη χρονια..... Ευτυχως που υπαρχουν ακομη καποιοι που κανουν δωρα σε φιλους. πιστεψε με δεν ειναι πολλοι...

Unknown είπε...

Καλημέρα Ασημώνη...

Απορία: Γιατί δεν είναι πολλοί αυτοί που κάνουν δώρα σε φίλους?

Καλή χρονιά και ότι επιθυμείς!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Λίλυ..εύχομαι υγεία και γέλιο!!! χαρά και δημιουργία... καλή χρονιά!!φιλάκια!

Unknown είπε...

Ζαχαρούλα σε ευχαριστώ κούκλα μου.

Και εσύ ότι επιθυμείς, το 2009 να το αποκτήσεις.

Πολλά φιλιά.