Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Ιουνίου 02, 2010

Σιγά - σιγά

Να το ελαφρώσουμε λιγάκι το κλίμα λέω. Διότι καλοκαίρι έρχεται, και είναι κρίμα να μην το χαρούμε όπως του αρμόζει. Γιατί αν θεωρήσουμε ότι αυτό το καλοκαίρι δεν είναι το κατάλληλο για ...ξαλαφρώματα και ανεμελιές, που ξέρουμε ότι το επόμενο θα είναι το κατάλληλο; Διότι είναι να μην κολλήσει το μυαλό κάποιου στο "τώρα δεν είναι καιρός για τέτοια". Μετά δύσκολα ξεκολλάει. Επιπλέον, εγώ έχω βγάλει από πολύ παλιά τα συμπεράσματα μου περί καλοκαιριού. Και τα συμπεράσματα μου είναι ότι το καλοκαίρι "πρέπει" να ανεμελεύουμε, τόσο οι νέοι όσο και οι ακόμα πιο νέοι. Διότι έτσι και πιάσει τέλος Ιουλίου και ακόμα δεν έχει κάποιος κανονίσει το ξαλάφρωμα του, τότε τον πιάνει μια τρέλα, μια παράνοια, και τρέχει και δεν φτάνει... Και άντε να έχεις από μια την παράνοια, που μόνο παράνοια δεν είναι, να σου λέει "άντε για κανένα μπάνιο, φτάνει" και από την άλλη το κόλλημα να λέει "όοοχι...δεν είναι καιρός για τέτοια". Και θα το πω και αλλιώς για καλύτερη εμπέδωση. Το καλοκαίρι είναι εκδικητικό, και πρέπει να κάνουμε ότι ζητάει, αλλιώς ...
Και αν κάποιος θεωρήσει ότι όλο αυτό το θεματάκι είναι πολύ απλοϊκό, καλά να πάθει :P. Διότι η αλήθεια είναι απλή και όποιος την δυσκολεύει την χάνει μέσα από τα χέρια του.

Ξαναλέω λοιπόν, καλοκαίρι είναι, ας βγάλουμε όλα τα βάρη από πάνω μας, ας διαλέξουμε μια μουσική υπόκρουση...και ας εκτεθούμε στις μεγάλες ζεστές μέρες, και στις μικρότερες αλλά έντονες και ζωντανές νύχτες.



Εν τούτοις αν κάποιος έχει λόγο να πιστεύει ότι δεν πρέπει να ... χαρεί να το καλοκαίρι του, ας μας το αναλύσει και αν μας πείσει, μας έπεισε ;)

12 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Υπαρχει ανθρωπος που να μη θελει να χαρει το καλοκαιρι;

Δεν το πιστευω

Unknown είπε...

Καλημέρα SKPOYTZAKO...

καλό μήνα και σε σένα, και καλό καλοκαίρι.

Unknown είπε...

Καλημέρα αγαπητή Ρίκη Ματαλλιωτάκη.

Ούτε εγώ το πιστεύω, όλοι επιθυμούμε να χαιρόμαστε όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά όλες τις εποχές. Απλά στην διαδρομή καμιά φορά κάπου χανόμαστε...

Theodora Papapanagiotou είπε...

Καλό καλοκαίρι λοιπόν Λίλη μου! Ελπίζω να μας πάνε όλα καλα!

Unknown είπε...

Καλημέρα Ντοράκι :)

Θα το παλέψουμε.

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΛΥ!!!!!!!!!!!!!

καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!

άψογη επιλογή ο Σάκης!!!!!!!!!!

φιλιά!!

Unknown είπε...

Ζαχαρούλα μου καλό σου καλοκαίρι.

Ειδικά αυτό το τραγούδι του Σάκη, μου αρέσει πάρα πολύ.

Maria Tzirita είπε...

Λίλυ μου, είναι τώρα γι αναβολές; Κι αν δεν υπάρχει αύριο; Γι αυτό εδώ και τώρα! Ό,τι φάμε κι ό,τι πιούμε! Και ναι, έχει δίκιο ο Σάκης, αυτόν θέλω!!!!
Φιλάκια καλοκαιρινά!

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily:)

Στο εχω προσφατα ξαναπει..
Εχεις..ταλεντο..να συνδιαζεις διαθεση και συνειρμους,
και να βγαζεις αναρτησεις!
Θα αρχισω απο το τελος.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος,
που να μην του αρεσει το καλοκαιρι.
Γενικα η καλοκαιρια.
Και πιο εκτενεστερα,οτι στην ζωη μας αρχιζει με την λεξη καλο..
Ολοι λοιπον αγαπουμε το καλοκαιρι.
Και πολυ περισσοτερο εμεις εδω,
που ειναι συντομο,εως..ανυπαρκτο.
Ο μονος λογος που δεν θα αγαπουσα το καλοκαιρι μου,
θα ηταν να αναγκαστω να παω στην..Αυστραλια που εχουν τετοια εποχη χειμωνα!
Βλεπεις,ολα μπορουν να συμβουν.
Το..θεματακι..λοιπον,δεν ειναι απλοικο.
Η αληθεια ειναι απλη,
οταν η κριση καποιου ειναι σε θεση να την καταννοησει.
Αλλα για να επανελθω στο θεμα μας.
Το χαλαρωμα κατα την γνωμη μου,
θα πρεπει να ειναι συνεχης στοχος.
Καθημερινος.
Ανεξαρτητο απο εποχες.
Δεν φτανουν μερικες εβδομαδες στο καλοκαιρι μεσα,
για να ξεκουραστουμε,
και να αποβαλλουμε ολα..τα βαρη!
Οταν ομως ο καιρος ειναι τελειος,
και η θερμοκρασια..ανεβασμενη,
φτανει και μονο ενα Σαββατοκυριακο,
με δυο..μικρες νυχτες,
να ..χαλαρωσουμε και να διωξουμε απο πανω μας οποια..παρανοια..
και τρελα;)
Περισσοτερα δεν εχω να προσθεσω.
Ευχομαι απο καρδιας,
καλα αποτελεσματα στις εξετασεις,
(ειναι δεδομενο νομιζω)
καλο μηνα και καλο καλοκαιρι!
(αραγε,υπαρχει..κακο..καλοκαιρι;
οταν η λεξη αρχιζει..με καλο;)
Πρωτα ομως ευχομαι ενα τελειο
Σαββατοκυριακο!
Μια τεραστια αγκαλια,
φιλακια πολλα και την αγαπη μου!
Σταθερα κοντα σου.

Υγ..Ο Ρουβας σαν ..τραγουδανος,
δεν με συγκινει.
Αλλα το τραγουδι που εβαλες,
αν δεν ηξερα οτι ειναι..δικο του,
θα μου αρεσε.
Καλο ειναι.
Και ιδιως οταν εχει λογο κανεις,
να..το ακουει.

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου.

Ναι, οι στιγμές που ζούμε ποτέ δεν γυρίζουν πίσω, οπότε δεν γίνεται να τις ... αναβάλουμε για πιο μετά. Τώρα όσον αφορά στο ότι φάμε και ότι πιούμε, εκεί δεν ξέρω αν συμφωνώ. Διότι και να συμφωνώ, άλλοι τα έχουν φάει και τα έχουν πιει πιο μπροστά, και μάλλον δεν έχει περισσέψει τίποτα για εμάς. Οπότε θα χαρούμε το καλοκαίρι με την ψυχή μας περισσότερο και λιγότερο υλικά... και δεν θα αφήσουμε τον φόβο, την ανασφάλεια, την κινδυνολογία, τον πανικό να μας χαλάσει την θετική ενέργεια.
Φιλάκια και καλό ΣΚ!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου!!!

Βρε Κωστή μου, που τα βρίσκεις τόσα ... λόγια, ακόμα και στην πιο χαζή μου ανάρτηση; Βέβαια δεν εννοώ ότι αυτή είναι η πιο χαζή, έχω κάνει και ... χαζότερες, και πάλι σχολίασες σεντόνι, γι αυτό το λέω.

Θα είμαι λιγάκι επιθετική, όχι με σένα, αλλά με την ίδια την ανάρτηση μου, θα έλεγα. Ένα περίπου το εξήγησα και στην Μαρία. Διότι, βέβαια και σε όλους αρέσει το "καλό", όλοι θέλουν να περνάνε "καλά" όμως όταν συμβεί ένα κακό, πχ η κακή μας οικονομική κατάσταση τώρα, αντί να ανασυγκροτηθούν κάποιοι και να δουν πως θα αντιδράσουν στην πράξη, πως θα κάνουμε ενέργειες για να βγούνε και να προχωρήσουνε, αρχίζουν την μουρμούρα, την γκρίνια, τον πανικό, σε σημείο που λες, μπας και τελικά τους αρέσει το ... κακό και όχι το καλό; Διότι αναμασώντας κάτι το μεγαλώνει κάποιος, δεν το διώχνει. Και πες δεν το ξέρουν αυτό το απλό, ότι μεγαλώνει το κακό, συζητώντας συνεχώς γι αυτό. Γιατί όταν τους το λέει κάποιος αυτό, τον κοιτάνε περίεργα και τον προσπερνάνε; Λέμε τώρα...

Και επειδή αυτό θέλει πελώρια συζήτηση, και δεν βγαίνει εδώ στο σχόλιο, θα το κόψω εδώ...

Απλά ελπίζω και πιστεύω το πάθημα μας να μας γίνει μάθημα...Θέλω να πιστεύω ότι μέσα από αυτή την κρίση, θα καταφέρουμε να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους, και το καλό να μάθουμε να το εκτιμούμε...

Όσον αφορά τον Σάκη, όπως είπα και στην Ζαχαρούλα, μου αρέσει αυτό το τραγούδι, διότι πιστεύω ότι "κάποιοι" εμένα θέλουν, αλλά δεν ξέρουν να με εκτιμούν...(τι μετριοπάθεια αλήθεια, χεχε)

Φιλάκια πολλά, καλό ΣΚ να έχουμε (εδώ βρέχει, χιονίζει, τα μάρμαρα ποτίζει...) και ελπίζω να καταφέρουμε να "ανεμελέψουμε" κάποια στιγμή... (θα σου στείλω Link να κοιτάξεις το ετυμολογικό λεξικό όσον αφορά το ρήμα. Αν και νομίζω ότι είναι παράγωγο του ανωμαλεύω...στο αντίθετο του :P)