Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Μαρτίου 28, 2011

Conversion Optimization, by Khalid Saleh and Ayat Shukairy


Conversion Optimization

This time I am reviewing Conversion Optimization, written by Khalid Saleh and Ayat Shukairy. Conversion Optimization refers to the practice of converting page visitors to buyers, when talking about e-shops.
Most companies that own websites focus on driving visitors to their page, but a large number of visitors do not necessarily represent an increase in sales. Marketers noticed
this, and the practice of conversion optimization was born.
This book describes the Conversion Framework™, a process Khalid and Ayat developed in 2007 and have evolved since. The framework is built around eight principles: the first six principles cover how visitors interact with different websites and whether they are persuaded to stay or decide to leave. These principles are:

  1. Getting to know your Customers through persona creation
  2. Creating confidence and trust
  3. Understanding the buying stages
  4. FUDs (fears, uncertainties, and doubts)
  5. Appealing with incentives
  6. Engaging users
The seventh is about tesing
  1. Testing the voice of visitors
And the eighth is about long-term commitment to conversion optimization, because it is not a process you do just once.
  1. Be iterative.
In addition to these eight chapters, there are two introductory chapters talking about some basic concepts of Conversion Optimization, and analytics concepts and mathematical formulas behind conversion optimization.

The book is very analytical and detailed in the subject. Everything is explained, and supported by examples and case studies. Also there are a lot of photos and snapshots of real e-shops. It dedicates a lot of pages to personas and persona creation, being the important thing behind Conversion Optimization. The ability to create good personas, and the ability to “see” through the eyes of your personas, is the way to succeed in converting from visitors to buyers.

Although simple in language, detailed and good supported with real life examples, I found this title somewhat of boring. I felt like the book was talking about the same things over and over again. Maybe this is a good tactic for making you learn something, but on the other hand it is annoying for someone who wants to get an idea and put things in action soon.

As I said above, in the core concept of conversion optimization is the creation of good personas and the consistency of what you say and what you sell. Exercise your common sense and also commit to what you do, for succeeding in converting page visitors to buyers. 

11 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily :)

Με χαρα βλεπω οτι εφερες σε περας ακομη ενα Review!
Και λεω με χαρα,
διοτι αυτο σημαινει οτι καθησες και διαβασες αρκετα,
και ετσι μαλλον δεν αναλωθηκες
στα "σοβαρα" της μπλογκοσφαιρας
και του νετ γενικα;)
Σοβαρα τωρα..
Ελπιζω ολη αυτη σου η προσπαθεια,
να σου αποφερει κατι.
Πριν σχολιασω επι της ουσιας,
ηθελα να πω πως αμφιταλαντευθηκα αν σχολιασω στην Ελληνικη γλωσσα,
η; στην Αγγλικη.
Προτιμησα την πρωτη εκδοχη,
γιατι πιστευω οτι θα εκφρασθω πολυ καλυτερα,
μιας και την..ξαναθυμηθηκα τα τελευταια χρονια;)
Στην ουσια λοιπον..
Το βιβλιο δεν το διαβασα φυσικα,
και ουτε προσβαση εχουμε σε αυτο,
αν δεν το αγορασουμε.
(Μια προσφατη προσπαθεια της Google
να εχουμε ελευθερη προσβαση σε πανω απο 50 εκατομμυρια βιβλια,
"σταματησε" σε μια δικαστικη αποφαση ενος δικαστη στην USA,
πριν δυο εβδομαδες,
κι αφου εχουν ηδη "μετατραπει" ψηφιακα,
πανω απο 15 εκατομμυρια βιβλια!
Αναμενω να δω που θα καταληξει
η δικαστικη διαμαχη).
Ετσι,μετα την μεγαλη παρενθεση,
ερχομαι να πω πως βασιζομαι στην..
αναλυση σου!
Σε βασικες γραμμες,
ειμαι παντα λιγο ..αρνητικος..
με τετοια βιβλια.
Ισως γιατι ζω στην Ευρωπη,
και οχι στην Αμερικη.
Εκει,κατα την γνωμη μου παντα,
προσπαθουν να σου πουλησουν
ακομα και βιβλιο,
με οδηγιες χρησεως,
για το χαρτι τουαλετας!
Πριν το απορριψω ομως,
εχω να πω,
πως καθολου αχρηστο δεν ειναι.
Πολλοι ανθρωποι σημερα,
και ειδικα στον χωρο Business,
Marketing and Internet,
ελαχιστες γνωσεις εχουν για να ανταπεξελθουν σωστα.
Καλυτερα θα ελεγα,
για να ..ορθοποδησουν!
Γενικα να "στησουν" σωστα την επιχειρηση τους.
Αρκετα ειπα σαν προλογο..
Τα οσα αναφερονται εδω στην αναρτηση σου,
ειναι απαραιτητα.
Ασχετως αν επαναλαμβανονται εκνευριστικα.
Το ζητουμενο παντα,
ειναι να μετατρεψουμε τον επισκεπτη
σε αγοραστη!
Μονο ετσι εχουμε κερδος.
Για παραδειγμα,
αν απο τους 1000 επισκεπτες
κερδισουμε ..5..
εχουμε μια Conversion-Rate ..
0,5/%.
Αν μπορεσουμε ομως να ανεβασουμε
την Conversion-Rate von 0,5 auf 1%
σημαινει πως εχουμε 10.
Αρα διπλασιασμο.
Σε απλη γλωσσα,
στατιστικη του ^ωλου!
Το ποσο θα ωφεληθουμε με την στατιστικη πριν μας πνιξει η..αναδουλεια,
αυτο δεν ενδιαφερει κανενα ειδημονα
που γραφει τετοια ..ανεκδοτα..
σαν σοβαρα βιβλια και βοηθηματα.
Και πριν παρεξηγηθω..
Ολα αυτα,
ειναι αναμασημενες εφαρμογες
και ιδεες του πρωτοπορου
Gemichi Taguchi,
και μαλιστα τοσο παλιες,
πριν γεννηθει ακομα το ιντερνετ!
Και για να κλεισω..
Εχει μεγαλη σημασια πως θα στησουμε μια ιστοσελιδα!
Εχει μεγαλη σημασια η πρωτη επαφη με τον επισκεπτη!
Ειναι τρομερα δυσκολο να τον κερδισουμε.
Σημερα "βομβαρδιζεται" με χιλιαδες αναλογες ιστοσελιδες.
Αν η πρωτη επαφη δεν ειναι της αρεσκειας του,
αν δεν ειναι της θεματολογιας του,
μαλλον τον χασαμε.
Ετσι,
σε καμια περιπτωση, δεν θα μπορεσουμε να τον κανουμε..πελατη!

Αυτα προς το παρον Lily κοριτσι..
Ελπιζω να μην εγινα κουραστικος,
και κυριως να μην βγηκα εκτος θεματος..
(που δεν το νομιζω με τιποτα..;)

Αγκαλια μεγαλη και πολλα φιλακια!

Υγ..Με βοηθησε στον σχολιασμο
και..η Carmen;)
Κατι ξερει κι αυτη πανω στο θεμα;)

Vrakas Kostas είπε...

* Genitchi Taguchi,
ειναι το σωστο.

Lily είπε...

Καλησπέρα Κωστή μου!

Χαίρομαι που σχολίασες, σε όποια γλώσσα! Έτσι και αλλιώς είμαστε πολύγλωσσοι :P

Λογική και ... ευαισθησία χρειάζεται, για να έχει κάποιος ένα πετυχημένο site. Άντε και λίγη καλαισθησία :)
Όμως όσο εύκολο και αν ακούγεται, όσο απλοποιημένο και να το λέω, τόσο δύσκολο είναι, όπως λες και εσύ. Διότι πρέπει να το βλέπουμε πάντα με τα μάτια του πελάτη, και όχι ενός είδους πελάτη. Διαφόρων κατηγοριών. Γι αυτό και πρέπει να δουλέψουμε τις περσόνες πολύ καλά. Ποιος είναι ο πελάτης μας και τι θέλει από τη ζωή του ;). Αυτό θα του δώσουμε!

Περισσότερα μυστικά δεν αποκαλύπτω :D

Ζεστή αγκαλιά και φιλάκι!

gskastro είπε...

Αγαπητή Lily σε έχω δει πολλές φορές στο blog του φίλου Κώστα, αλλά για κάποιο λόγο δίσταζα να σου γράψω.
Σήμερα όμως είδα την ανάρτησή σου και είπα δεν γίνεται θα της γράψω. Είμαι ειδικός επί των διαφημίσεων, έχω εμπειρία ακριβώς 24 ωρών, μη γελάς έτσι είναι.
Βοηθώ την μεγάλη μου εγγονή που δίνει πανελλήνιες, στο θέμα της διοίκησης επιχειρήσεων. Και ξαφνικά εχθές έρχεται η αδελφή της και μου λέει παππού εμένα πότε θα με βοηθήσεις στην εργασία που πρέπει να παραδώσω την Παρασκευή. Και το θέμα είναι «Οι αρνητικές επιρροές της διαφήμισης στους ανθρώπους και η αντιμετώπισή τους»
Τι να κάνω ο δόλιος, στρώθηκα στη δουλειά από εχθές, ας είναι καλά το διαδίκτυο!
Ο φίλος μας ο Κώστας πάντως δεν είναι σωστός, το κορίτσι επέστρεψε και δεν είπε κουβέντα στο blog του, έπρεπε να το μάθω στο δικό σου. Nα είσαι καλά gskastro.

Lily είπε...

Αγαπητέ gskastro,

μου έχεις ξαναγράψει, αλλά το ξέχασες :)
Αν θέλει κάποιος λοιπόν να ... διαπρέψει στις δημόσιες σχέσεις, και κατ επέκταση στην προβολή προϊόντων και στην διαφήμιση, ο πρώτος κανόνας λέει, ποτέ να μην ξεχνάει σε ποιους έχει μιλήσει, και κυρίως, τι έχει πει.
Τώρα όσον αφορά το κορίτσι που γύρισε, εγώ δεν το ήξερα, εσύ που το είδες να το έχω ανακοινώσει στο blog μου;
Κανόνας δεύτερος λοιπόν, δεν παρερμηνεύουμε αυτά που διαβάζουμε, αλλά αυτά που αντιλαμβανόμαστε έστω και πίσω από τις λέξεις, τα κρατάμε για τον εαυτό μας ;)

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily:))

Ο αγαπητος φιλος gskastro,
δεν ειπε πουθενα
οτι ανακοινωσες κατι!
Επειδη εγω "ξερω" να διαβαζω πισω απο τις γραμμες,
θα σου πω οτι εννοει
την αναφορα μου
στην βοηθεια..της Carmen!
(Η οποια..ολως τυχαιως,εχει σπουδασει διοικηση επιχειρησεων,
και θα ηταν πολυ χρησιμη στην εγγονη του)
Την απαντηση σου ομως την χαρηκα δεοντως!
Σου βαζω δεκα με τονο στην..διπλωματικη:Ρ
Αλλα ενα δεκαρι θα βαλω και στον φιλο τον Γιωργη.
"Εκανε" πως ξεχασε οτι δεν σου ξαναγραψε,ετσι για να τραβηξει την..προσοχη σου!)
Να τον προσεχεις;)
Αυτα,και για να μην δημιουργηθουν
αποριες σε τριτους..ασχετους!

Μια σφιχτη αγκαλια,
και φιλακια πολλα!

Lily είπε...

Καλησπέρα Κωστή μου!

Τελικά με πιάσατε ... αδιάβαστη! Έφτασα μέχρι τα φιλάκια, και πήδηξα το υ.γ ;) Λέω και εγώ, που το είδε αυτό περί κοριτσιού, χαχα!

Βάλε το και εσύ στο blog σου βρε παιδί μου, να το μάθουν και οι υπόλοιποι!!!

gskastro είπε...

Αγαπητή Lily δηλώνω δεξιά και αριστερά ότι έχω αλτσχάϊμερ, ακόμα και η Κάστραινα το έχει πιστέψει. Ευτυχώς όταν με χάσει ξέρει σε ποιο μπαράκι θα έρθει να με μαζέψει. Επομένως δικαιολογούμαι να έχω ξεχάσει αν και ο φίλος Κώστας με κάλυψε.
Να λοιπόν που χρειάστηκε το φρένο για να σωθώ, συγνώμη ο φίλος ήθελα να πω Κωστή.
Να είσαστε καλά και οι δύο σας. gskastro

Lily είπε...

Καλημέρα Κάστρο :)

Καλή δικαιολογία το αλτσχάιμερ για το σύμπτωμα "δεν-θυμάμαι-τίποτα-παρά-μόνο-το-μπαράκι-μου".
Είδες τι φίλος όμως είναι ο Κώστας; Έσπευσε να διευκρινίσει, εξηγήσει, συμμαζέψει, όλα για τους φίλους του!

gskastro είπε...

Αγαπητή Lily παρ’ όλο το αλτσχάιμερ δεν θα ξεχάσω να στείλω τις ευχές μου στους φίλους blogger. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και να περάσετε τις Άγιες ημέρες με χαρά και ευτυχία. Ελπίζω και ο φίλος μας ο Κωστής να περάσει και αυτός καλά. Ξέρεις, χωρίς να τον έχω δει ποτέ χωρίς να του έχω μιλήσει, είναι ένας από τους ανθρώπους που συμπαθώ πολύ. Να είσαι καλά, gskastro

Lily είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές gskastro. Καλή Ανάσταση επίσης! Ελπίζω και εύχομαι, όλοι (και ο φίλος μας ο Κώστας), να περάσουμε όμορφα το Πάσχα, με αγάπη και χαρά!