This time I am reviewing Conversion Optimization, written by Khalid Saleh and Ayat Shukairy. Conversion Optimization refers to the practice of converting page visitors to buyers, when talking about e-shops.
Most companies that own websites focus on driving visitors to their page, but a large number of visitors do not necessarily represent an increase in sales. Marketers noticed
this, and the practice of conversion optimization was born.
This book describes the Conversion Framework™, a process Khalid and Ayat developed in 2007 and have evolved since. The framework is built around eight principles: the first six principles cover how visitors interact with different websites and whether they are persuaded to stay or decide to leave. These principles are:
- Getting to know your Customers through persona creation
- Creating confidence and trust
- Understanding the buying stages
- FUDs (fears, uncertainties, and doubts)
- Appealing with incentives
- Engaging users
The seventh is about tesing
- Testing the voice of visitors
And the eighth is about long-term commitment to conversion optimization, because it is not a process you do just once.
- Be iterative.
In addition to these eight chapters, there are two introductory chapters talking about some basic concepts of Conversion Optimization, and analytics concepts and mathematical formulas behind conversion optimization.
The book is very analytical and detailed in the subject. Everything is explained, and supported by examples and case studies. Also there are a lot of photos and snapshots of real e-shops. It dedicates a lot of pages to personas and persona creation, being the important thing behind Conversion Optimization. The ability to create good personas, and the ability to “see” through the eyes of your personas, is the way to succeed in converting from visitors to buyers.
Although simple in language, detailed and good supported with real life examples, I found this title somewhat of boring. I felt like the book was talking about the same things over and over again. Maybe this is a good tactic for making you learn something, but on the other hand it is annoying for someone who wants to get an idea and put things in action soon.
As I said above, in the core concept of conversion optimization is the creation of good personas and the consistency of what you say and what you sell. Exercise your common sense and also commit to what you do, for succeeding in converting page visitors to buyers.
8 σχόλια:
Καλησπέρα Κωστή μου!
Χαίρομαι που σχολίασες, σε όποια γλώσσα! Έτσι και αλλιώς είμαστε πολύγλωσσοι :P
Λογική και ... ευαισθησία χρειάζεται, για να έχει κάποιος ένα πετυχημένο site. Άντε και λίγη καλαισθησία :)
Όμως όσο εύκολο και αν ακούγεται, όσο απλοποιημένο και να το λέω, τόσο δύσκολο είναι, όπως λες και εσύ. Διότι πρέπει να το βλέπουμε πάντα με τα μάτια του πελάτη, και όχι ενός είδους πελάτη. Διαφόρων κατηγοριών. Γι αυτό και πρέπει να δουλέψουμε τις περσόνες πολύ καλά. Ποιος είναι ο πελάτης μας και τι θέλει από τη ζωή του ;). Αυτό θα του δώσουμε!
Περισσότερα μυστικά δεν αποκαλύπτω :D
Ζεστή αγκαλιά και φιλάκι!
Αγαπητή Lily σε έχω δει πολλές φορές στο blog του φίλου Κώστα, αλλά για κάποιο λόγο δίσταζα να σου γράψω.
Σήμερα όμως είδα την ανάρτησή σου και είπα δεν γίνεται θα της γράψω. Είμαι ειδικός επί των διαφημίσεων, έχω εμπειρία ακριβώς 24 ωρών, μη γελάς έτσι είναι.
Βοηθώ την μεγάλη μου εγγονή που δίνει πανελλήνιες, στο θέμα της διοίκησης επιχειρήσεων. Και ξαφνικά εχθές έρχεται η αδελφή της και μου λέει παππού εμένα πότε θα με βοηθήσεις στην εργασία που πρέπει να παραδώσω την Παρασκευή. Και το θέμα είναι «Οι αρνητικές επιρροές της διαφήμισης στους ανθρώπους και η αντιμετώπισή τους»
Τι να κάνω ο δόλιος, στρώθηκα στη δουλειά από εχθές, ας είναι καλά το διαδίκτυο!
Ο φίλος μας ο Κώστας πάντως δεν είναι σωστός, το κορίτσι επέστρεψε και δεν είπε κουβέντα στο blog του, έπρεπε να το μάθω στο δικό σου. Nα είσαι καλά gskastro.
Αγαπητέ gskastro,
μου έχεις ξαναγράψει, αλλά το ξέχασες :)
Αν θέλει κάποιος λοιπόν να ... διαπρέψει στις δημόσιες σχέσεις, και κατ επέκταση στην προβολή προϊόντων και στην διαφήμιση, ο πρώτος κανόνας λέει, ποτέ να μην ξεχνάει σε ποιους έχει μιλήσει, και κυρίως, τι έχει πει.
Τώρα όσον αφορά το κορίτσι που γύρισε, εγώ δεν το ήξερα, εσύ που το είδες να το έχω ανακοινώσει στο blog μου;
Κανόνας δεύτερος λοιπόν, δεν παρερμηνεύουμε αυτά που διαβάζουμε, αλλά αυτά που αντιλαμβανόμαστε έστω και πίσω από τις λέξεις, τα κρατάμε για τον εαυτό μας ;)
Καλησπέρα Κωστή μου!
Τελικά με πιάσατε ... αδιάβαστη! Έφτασα μέχρι τα φιλάκια, και πήδηξα το υ.γ ;) Λέω και εγώ, που το είδε αυτό περί κοριτσιού, χαχα!
Βάλε το και εσύ στο blog σου βρε παιδί μου, να το μάθουν και οι υπόλοιποι!!!
Αγαπητή Lily δηλώνω δεξιά και αριστερά ότι έχω αλτσχάϊμερ, ακόμα και η Κάστραινα το έχει πιστέψει. Ευτυχώς όταν με χάσει ξέρει σε ποιο μπαράκι θα έρθει να με μαζέψει. Επομένως δικαιολογούμαι να έχω ξεχάσει αν και ο φίλος Κώστας με κάλυψε.
Να λοιπόν που χρειάστηκε το φρένο για να σωθώ, συγνώμη ο φίλος ήθελα να πω Κωστή.
Να είσαστε καλά και οι δύο σας. gskastro
Καλημέρα Κάστρο :)
Καλή δικαιολογία το αλτσχάιμερ για το σύμπτωμα "δεν-θυμάμαι-τίποτα-παρά-μόνο-το-μπαράκι-μου".
Είδες τι φίλος όμως είναι ο Κώστας; Έσπευσε να διευκρινίσει, εξηγήσει, συμμαζέψει, όλα για τους φίλους του!
Αγαπητή Lily παρ’ όλο το αλτσχάιμερ δεν θα ξεχάσω να στείλω τις ευχές μου στους φίλους blogger. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και να περάσετε τις Άγιες ημέρες με χαρά και ευτυχία. Ελπίζω και ο φίλος μας ο Κωστής να περάσει και αυτός καλά. Ξέρεις, χωρίς να τον έχω δει ποτέ χωρίς να του έχω μιλήσει, είναι ένας από τους ανθρώπους που συμπαθώ πολύ. Να είσαι καλά, gskastro
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές gskastro. Καλή Ανάσταση επίσης! Ελπίζω και εύχομαι, όλοι (και ο φίλος μας ο Κώστας), να περάσουμε όμορφα το Πάσχα, με αγάπη και χαρά!
Δημοσίευση σχολίου