Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Μαΐου 29, 2011

In my veranda ... again


In my veranda ... again
Originally uploaded by Lily in B/W
Έφτασε η εποχή της βεράντας, και πάλι. Μαξιλαράκια πορτοκαλιά ξεμυτίζουν από την ντουλάπα και τοποθετούνται πάνω στις πολυθρονίτσες. Πάνω στο τραπεζάκι από μπαμπού όπως διακρίνετε, ο απόλυτος χαμός. Φοβάται κανείς μην χαθεί. Η τέλεια ζούγκλα ;)

Θα το κάνω και άσκηση παρατηρητικότητας για να μην σκουριάζει το μυαλό: Τι έχει πάνω το τραπεζάκι; Πόσα είδη αντικειμένων και από πόσα αντικείμενα το κάθε είδος; Αν υπάρχουν ... δοχεία, τι είδους δοχεία είναι, τι περιέχει το κάθε δοχείο, τι δεν περιέχει το κάθε δοχείο που θα έπρεπε να περιέχει και στεναχωριέμαι που δεν έχω καταφέρει ακόμα να το περιέχει; Που ακριβώς βρίσκονται αυτά τα δοχεία ως προς το χώρο; Χρησιμοποιείστε και επιρρήματα. Μπορείτε να τα πείτε και αγγλικά για εξάσκηση.
Αν υπάρχουν ... έντυπα, τι έντυπα είναι; Δεχτοί και οι τίτλοι.
Επίσης, τι δεν ταιριάζει στο χώρο;

Η βεράντα μου είναι ο αγαπημένος μου χώρος, όπως θα ξέρουν κάποιοι από παλιότερες αναρτήσεις. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, αναρτώ κάτι για την βεραντούλα μου. Μόνο που φέτος είναι απεριποίητη. Από νωρίς συζητούσα για τα φυτά τα καινούργια που ήθελα να φέρω, για τις μεταφυτεύσεις που έπρεπε να γίνουν, σκεφτόμουν να αγοράσω και ένα άλλο τραπέζι με καρέκλες για να τρώμε έξω το βραδινό μας και να πίνουμε την μπυρίτσα μας πιο άνετα, κοιτούσα διαφημιστικά, σύγκρινα τιμές και είδη, μεταξύ praktiker και Leroy, όμως μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει τίποτα!
Ίσως να φταίει και ο καιρός που με αποπροσανατόλισε, και με το σήμερα, με το αύριο, με το κρύο κάνει ακόμα, άρχισαν οι εξετάσεις! Όταν αρχίζουν οι εξετάσεις λοιπόν, όπως πάλι είναι γνωστό, δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο, από το να παρακολουθώ τα ... τεκταινόμενα, να περιμένω ανά πάσα στιγμή το ... μαμάααα και να πηγαινοφέρνω παιδί στο φροντιστήριο. Δουλειές άλλες να βάλω και να προγραμματίσω, δεν μπορώ.
Και με το που θα τελειώσουν οι εξετάσεις, πρώτα ο Θεός, θα ετοιμάζομαι για το ταξίδι μας :) Δυστυχώς λοιπόν, δεν νομίζω να γίνει τίποτα καινούργιο στην βεράντα μου φέτος.
Δεν χαλιέμαι, θα την χαρούμε όπως είναι! Υγεία, αγάπη και ειρήνη να υπάρχει, και όλα θα έρθουν την ώρα που πρέπει να έρθουν.

Κάντε εσείς την άσκηση τώρα, για να μην ξεχνιόμαστε ;)

4 σχόλια:

Theodora Papapanagiotou είπε...

καλό καλοκαίρι να σου ευχηθώ και πολλές ζεστές βραδιές στην βεράντα σου!!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Ντοράκι! Να είσαι καλά!

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily :)

Μαλλον αργησες φετος,
να προβαλεις την ανοιξη στο μπαλκονι σου,
και γενικα να σκηνοθετησεις αρμοζουσα ατμοσφαιρα,
οποτε και η καλοκαιρινη,
θα μου ειναι ακρως προβληματικη,
γαι να σε παρακολουθω ..διακριτικα..σαν λιονταρης;)
Με βλεπω σε πρωτη φαση να κρυβομαι πισω απο τον φικο..
Ισως ..πηδηξω ..και κανα μπαλκονι,
και παω στην γειτο/νησσα;)
Σημασια εχει ομως οτι παιζει η διαθεση,
και οτι το καλοκαιρι ειναι ηδη εδω!
Η θερμοκρασια θα ανεβαινει,
και η βεραντα ,
θα ειναι η μονη διεξοδος να νιωθουμε καλυτερα;)
Με οτι εχουμε;)
Αλλα μιας και ρωτησες σχετικα με την εμφανιση
και σκηνοθεσια..
Παρατηρητικος ειμαι στο επακρον.
Ειμαι ομως και λιγο διακριτικος;)
Για τον λογο αυτο,δεν μπορω να κανω και τοση αναλυση,
σε σχεση με αυτα που ρωτας!
Εννοω δηλαδη,με το τι βλεπω κλπ..
Αυτα θα στα πω κατ ιδιαν..
(Τα γραφω τωρα "διπλα" μην τα ξεχασω..
Βλεπω πολλες αδειες γλαστρουλες..
Τελεια!
Οτι πρεπει, για να σπας και καμια στο κεφαλι καποιου,
που περνα απο κατω και ειναι παραφωνος και φαλτσος;)
Βλεπω επισης,
αδειο το βαζακι με το κερακι που θα επεπλεε αργα την νυχτα.
Μαλλον καποι εκαναν..αποτριχωση,
και δεν το χρειαζονται πλεον σαν περιλουσμα,
οταν περνα η ωρα και αυτοι συνεχιζουν με..τριχες;)
Βλεπω και τσιγαροθηκες σχετικα αδειες..
Καλο ειναι αυτο,και υγιεινο!
Αν θελετε γοππες,
κατεβαινετε πρωι στο λιμανι και εχετε φρεσκοτατες;)
Τι αλλο...;;
Α;;
Το ποτηρι..το περιεχομενο..
Αν κρινω οτι η βεραντα σου ειναι ανατολικη,
και αν διαβασα σωστα και την ωρα που τραβηχτηκε η φωτο,
μαλλον δεν ειναι τα ουρα για την εξεταση κλπ..
Αλλα με τοσο λιγη μπυρα μεσα,
και χωρις καθολου αφρο,
μαλλον σαν ουρα θα ειναι;)
Τα πουρακια τα βρισκω του γουστου μου,
αν και δεν ειμαι καπνιστης.
Το να χρειαστει ομως να μαρκαρω κατι,
πανω σε κατι που διαβαζω,
δεν το κανω ποτε!
Τα αποθηκευω ολα στο μυαλο μου!
Οποτε,δεν μου χρειαζεται και ο κιτρινος ο μαρκερ.
Ενα ακομα δυνατο ατου,ειναι οτι μπορω να προσανατολισθω αψογα,
και χωρις καθε βοηθεια.
Σε καθε χωρα!
Οποτε δεν χρειαζομαι αυτον τον χοντρο τομο πανω πανω;)
Ουτε τις εφημεριδες με τα..περυσινα νεα..κατω κατω..χρειαζομαι;)
Αυτα σημειωσα διπλα να σου πω κατ ιδιαν)
Απο εδω,
σου λεω οτι μου αρεσε η αναρτηση!
Καλο κι ανεμελο καλοκαιρι λοιπον,
καλη ανακουφιση απο το αγχος των εξετασεων,
(ολα θα πανε καλα!)
και καλο..αγχος..με το ταξιδακι;)
Ολα τα ευχαριστα..ξεπερνιουνται..
ευχαριστα;)

Επανερχομαι τωρα στο σχολιο..
...................
Ξεχασα που ειχα μεινει;)
...................

Μια τεραστια αγκαλια,
φιλακια πολλα,
και ευχαριστα βραδυα στην βεραντουλα!
Την αγαπη μου!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου!!!

Χαίρομαιιιιιιιιιιι! Είσαι ο πιο καλός μου ... μαθητής, εεε σχολιαστής ήθελα να πω ;) Μακάρι να ήταν όλοι σαν εσένα και να απαντούσαν στις ... ερωτήσεις! Θα γινόταν ωραία επικοινωνία αν όλοι είχαν την διάθεση να συνεργαστούν, και καλύτερη ψυχαγωγία! Αλλά δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουν αυτό!

Πάμε πάρα κάτω. Αυτό ήταν μια γενική παρατήρηση, στο σύνολο. Στα επιμέρους όμως, απάντησες εξαίσια, και έκανα πολύ γέλιο, όταν βέβαια τα "έπιασα" όλα που λες, μπορεί όμως και όχι όλα, διότι άμα ο άλλος είναι έξυπνος, μπορεί να μου διαφύγει κάτι. Πάντως δεν θα σε αφήσω να πηδήξεις βεράντα ;) διότι αλλού μπορεί να αποτριχωθείς εσύ, δια της ακοής και μόνο, και από λιοντάρι να γίνεις κουρεμένο γίδι.

Δεν θα αντισχολιάσω όλες τις παρατηρήσεις σου, ούτως ώστε αν σχολιάσει κανείς άλλος να βοηθηθεί από αυτά που έλυσες, αλλά χωρίς να του τα δώσουμε και όλα έτοιμα.
Πως φαίνεται ότι έχω επηρεαστεί από τις εξετάσεις...χιχι

Περιμένω το ταξιδάκι μας, αλλά ξέρω κιόλας ότι θα ζήσουμε σκηνές απείρου κάλους καθ οδόν, διότι είμαστε, πως να το πω, ως οικογένεια δλδ, τρία απροσάρμοστα ;) με την καλή την έννοια πάντα!

Και πάλι να είσαι καλά που σχολίασες και με έκανες και γέλασα.

Μια δροσερή αγκαλιά, καλοκαιρινή, μετά από μπάνιο στην θάλασσα, και ένα φιλί!