Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014

Facebook friendship


Μπαίνω κατ ευθείαν στο θέμα! Χωρίς πρόλογο, χωρίς καλολογικά!
Θέλω να αλλάξω την προσωπική μου κατάσταση στο facebook!
Και προχωρώ να εξηγήσω τι εννοώ.
Δεν έχω πολλούς φίλους. Γύρω στους 240 αυτή την στιγμή. Αλλά και αυτοί δεν συμμετέχουν. Κάνω αναρτήσεις και κανείς δεν εμφανίζεται. Σπανίως να έχω ένα-δυο likes. Για σχόλια, και προσωπικές απόψεις, ούτε λόγος. Μούγκα.
Επειδή ασχολούμαι με τα social media χρόνια, ξέρω ότι έχω λίγους φίλους, για να έχω την κίνηση που θα ήθελα. Εδώ παίζουν ρόλο οι αριθμοί. Αν είχα 5000 φίλους,  να συμμετείχαν οι 200, και πάλι τυχερή θα ήμουν. 
Επίσης παίζει ρόλο το τάιμινγκ. Έχω μια μικρή διαφορά ώρας, επειδή μένω Αγγλία, και όταν γράφω το πρωί, οι Έλληνες μπορεί να έχουν πάει ήδη στην δουλειά τους, και καλά :P. 
Επίσης η γλώσσα. Έχω Έλληνες, Άγγλους, Αμερικάνους. 240 είναι όλοι μαζί. Αν γράφω ελληνικά, δεν περιμένω να απαντήσουν οι ξένοι. (Αν και απαντούν, πολύ περισσότεροι, από τους Έλληνες που απαντούν αν γράψω αγγλικά...) 
Επειδή δεν μιλούν όμως, εννοώ δεν κάνει κανείς σχόλια, δεν ξέρω τι συμβαίνει. Ζω με υποθέσεις. Υποθέτω ότι δεν βλέπουν τις αναρτήσεις μου, διότι όταν ο άλλος έχει πολλούς φίλους, τι να πρωτοδεί στην αρχική του σελίδα! Επίσης πρέπει εκτός από το να είσαι φίλος, να έχεις και το following ενεργοποιημένο, για να εμφανιστούν οι αναρτήσεις στην αρχική σελίδα. By default ωστόσο, είναι ενεργοποιημένο.
Αλλά υποψιάζομαι/υποθέτω ότι έχει να κάνει με την φήμη μου.
Θα μου πεις, γιατί δεν με κάνουν delete. Αν δεν τους αρέσω, αν έχω κακή (περίεργη) φήμη, ένα delete είναι ότι πρέπει.
Ας πω λοιπόν τι υποψιάζομαι. 
Γενικά είμαι πολύ καλός άνθρωπος. Και ειλικρινής, και ευθύς. Πολύ ευθύς όμως. Δεν μασάω τα λόγια μου, και αυτό ενοχλεί. Λέω απόψεις, λέω αντιρρήσεις, αστειεύομαι, και μιλάω για το Ευαγγέλιο. 
Αν μου μιλήσεις, θα μιλήσω σαν να μιλάω στο εαυτό μου. Δεν θα σε χαϊδέψω, δεν θα σε κολακέψω, και ας μην σε ξέρω προσωπικά. Και ας είσαι "διάσημος". Και αν μου πεις για κάποιο πρόβλημα σου, θα προσπαθήσω να δώσω λύση. Θα παθιαστώ με το πρόβλημα σου, και θα θέλω να το λύσω, περισσότερο από όσο θέλεις εσύ να το λύσεις. Και πάνω στην κουβέντα ίσως πω πράγματα που ενοχλούν. 
Μιλάω για το Ευαγγέλιο, και για τον Θεό. Δράμα για τους Έλληνες, όλο αυτό. Για τους κοσμικούς, είναι μια ενόχληση σκέτη. Για τα αδέλφια μου, εν Χριστώ, επειδή δεν ανήκω σε κανένα δόγμα, επειδή μιλάω και για άλλα θέματα, επειδή κυκλοφορώ ελεύθερη στον κόσμο, είμαι παρεξηγημένη. Φοβούνται μήπως αν μου μιλήσουν, τους κολλήσω τίποτα, χαχαχα, αστειεύομαι. Οπότε δεν σχολιάζουν, δεν μιλάνε. 
Όπως βλέπετε λοιπόν, αστειεύομαι κιόλας. Τουλάχιστον παλιότερα, πιο έντονα ακόμα. Και αυτό παρεξηγείται. Ειδικά αν αστειευτώ σε λάθος άτομο. Αυτό το άτομο λοιπόν μπορεί να μεταφέρει λάθος πληροφορίες. (ή τις σωστές πληροφορίες με ενοχλημένο τρόπο). Γενικά δεν υπάρχει και πολύ διάκριση στον κόσμο. Αν πεις "αυτός είναι ελέφαντας", θα σε πιστέψουν, αν εσύ που το λες είσαι φίλος τους, έστω και αν βλέπουν πεντακάθαρα ότι δεν είναι ελέφαντας αλλά πάπια.
Οι λάθος πληροφορίες μεταδίδονται πιο εύκολα από τις αληθινές, ειδικά στο internet. Βεβαίως το ερώτημα είναι, αν θεωρείς κάποιο άτομο "ύποπτο" γιατί δεν το κάνεις delete. Η μούγκα, η ανυπαρξία, δεν είναι λύση. 
Είναι όμως, αν κατά βάθος σου αρέσει αυτό το άτομο, θέλεις να διαβάζεις τι γράφει, αλλά δεν θέλεις οι φίλοι σου να δουν ότι είσαι φίλος του. Γι αυτό κρύβονται. 
Βεβαίως υπάρχει η πιο προφανής υπόθεση. Αυτά που γράφω να μην ενδιαφέρουν κανέναν! Να είναι απλά αδιάφορα.
'Ομως γιατί δεν με κάνουν delete;
Διότι δεν θέλουν να μικρύνουν την λίστα τους.
Ή επειδή μπορεί να αγαπούν πιο πολύ από ότι εγώ, να είναι πιο καλόκαρδοι, από εμένα την Χριστιανή, και απλά να μην θέλουν να με πληγώσουν, εμένα την άχρηστη και χαζή, κάνοντας με delete!
Θα κάνω λοιπόν εγώ αυτό το βήμα.
Επειδή θέλω να υπάρχει νόημα στην επικοινωνία, επειδή έχω έργο να κάνω και χρειάζομαι υποστήριξη, και επειδή αξίζω και έχω κάποιο αυτοσεβασμό, θα ξεκίνησω όσο μπορώ από την αρχή. 
Θα κρατήσω τον στενό μου κύκλο στο facebook, και θέλω όσοι άλλοι "με θέλετε" να το πείτε, και να συμμετέχετε. Να είστε ειλικρινείς. Εγώ δεν θέλω μεγάλη λίστα, θέλω να σας έχω εμπιστοσύνη, να είστε εκεί για μένα, όσο αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τα social media.