Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Οκτωβρίου 03, 2007

Θέλω, θέλω, θέλω

Ψώνιο είναι να έχεις δικιά σου δουλειά, να μπορείς να ρυθμίσεις ανεξάρτητα το πρόγραμμα σου και να μην έχεις κανένα παράλογο στο κεφάλι σου να σε νταντανιάζει.
Από χτες που μου αγόρασε ο Άλεξ τα ηχεία, είμαι ενθουσιασμένη. Το γραφείο μου έχει γίνει πολύ hi-tech, ο υπολογιστής κάνει όλες τις δουλειές και σκέφτομαι αν τελικά χρειάζεται κανείς και τίποτα άλλο. Α, ναι, χρειάζεται και το τουτού του να πηγαίνει βόλτες για να του έρχονται εμπνεύσεις για blogs…
Λοιπόν my dream situation είναι να μπορώ έχω τη δουλίτσα μου η οποία θα βγάζει κάποια λεφτάκια για να περνάμε καλά, αλλά την οποία δουλίτσα θα ορίζω εγώ κατά πως μου κατεβαίνει, να έχω την οικογένεια μου που θα ζούμε αρμονικά, με σεβασμό και κατανόηση στην προσωπικότητα και στην ανεξαρτησία του άλλου, μερικούς πολύ καλούς φίλους, γιατί δεν μπορώ την οχλαγωγία και τις επαφές με ετερόκλητο και αλαφιασμένο πλήθος , ε και that’s all.
Θέλω και άνεση, δεν μπορώ τα στενά περιθώρια, τα στενά μυαλά, τις στενές σκέψεις. Θέλω επιλογές και εναλλακτικές για ότι κάνω, γιατί έτσι νοιώθω ελεύθερη. Πειράζει?
Χαχαχαχα, θέλω, θέλω, θέλω…αλλά δεν θα βάλω και λογοκρισία στο my dream situation, καλά κάνω και θέλω….

Δεν υπάρχουν σχόλια: