Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Ιανουαρίου 25, 2009

I can feel you baby

Πόσες μέρες χειμώνα έχουμε ακόμα άραγε?
Δεν βλέπω την ώρα να περάσει παιδάκια, να έρθει το καλοκαίρι. ‘Εχω κουραστεί. Με κούρασαν οι δουλειές, η μια υποχρέωση να διαδέχεται την άλλη, και ακόμα και τις ώρες που λέω θα κάτσω, και αυτές ενοχές έχω, γιατί κάτι έχει μείνει πίσω.
Σήμερα για παράδειγμα, που είναι Κυριακή...Έχω πει ότι Κυριακή κάνουμε ότι δεν κάνουμε τις άλλες μέρες. Ας πούμε πάμε για καφέ το πρωί και διαβάζουμε εφημερίδες μετά μανίας. Μετά το μεσημεριανό φαγητό, βλέπουμε dvd ή διαβάζουμε κανένα βιβλίο, και το απόγευμα πάλι χαλαρά, αράζουμε στην τηλεόραση ή πηγαίνουμε σινεμά. Γενικά την Κυριακή την θέλω με διάβασμα και εργάκια...
Ε, κάθε άλλο από αυτό θα γίνει σήμερα...
Ή μάλλον διάβασμα θα έχει...αλλά άλλου είδους!!!
Η Ερριέττα γράφει μαθηματικά την Τρίτη. Μετά, κάποια μέρα μέσα στη βδομάδα Αρχαία, και πρέπει να τα διαβάσουμε σήμερα...Εχτές διάβασε όλα τα άλλα μαθήματα το παιδί, και είχε και αγγλικά το πρωί, extra μάθημα. Επειδή δεν κάνει φροντιστήριο στα μαθήματα του σχολείου, που όλοι οι άλλοι συμμαθητές τις κάνουν, προσπαθώ να την βοηθάω λίγο. Δεν περιαυτολογώ αλλά στα μαθηματικά είμαι αετός… Μπορώ να πω είμαι καλλίτερη της, χεχε!!! Άσκηση δεν μου ξεφεύγει!!! Θα κάτσουμε λοιπόν λίγο να τα διαβάσουμε.
Αρχαία δε, είμαστε πιάσε τη μία και χτύπα την άλλη...Άσχετες!!!
Α, έχει και γαλλικά διαγώνισμα!!! Εκεί καλά τα πάμε...Δεν έχουμε πρόβλημα, εύκολα είναι και ευχάριστα!!! Μα αν έχετε το Θεό σας, τρία χρόνια ένα βιβλίο!!! Έχει φρίξει το κοριτσάκι!!! Όλα αυτά τα "δευτερεύοντα μαθήματα" είναι τελείως υποτιμημένα. Κρίμα όμως, θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο καλή δουλειά, σε όλα τα μαθήματα, και να ωφεληθούν ουσιαστικά τα παιδιά από τα σχολικά τους χρόνια, να πάρουν γερές και ουσιαστικές βάσεις για την ζωή τους, που πιστεύω αυτός είναι και ο σκοπός της εκπαίδευσης, και όχι 7ωρη καθημερινή βαριεστιμάρα πάνω σε άβολες καρέκλες όπου για να την ξεπεράσουν, άλλοι μιλάνε μεταξύ τους μέχρι αηδίας και άλλοι, όπως η δικιά μου, κάθονται ακίνητοι σαν κατατονικοί με τα μάτια στυλωμένα στο άπειρο να περιμένουν μπας και φτάσει η φωνή του καθηγητή στα αυτιά της, που σκεπάζεται από την οχλαγωγία των άλλων, και δοθεί λίγο νόημα στην ύπαρξη της στο χώρο...
Τέλος πάντων, δεν θα το λύσουμε τώρα αυτό!!!
Πάμε πάρα κάτω. Μετά από αυτά, έχω και δικιά μου δουλειά να κάνω, μια απομαγνητοφώνηση!!! Άλλο χτικιό και αυτό, αλλά έχει και γέλιο πολύ ώρες - ώρες!!!
Και σφήνα σε αυτά, κανένα μάζεμα ρούχων, άπλωμα κ.ο.κ.
Κούραση δηλαδή ο Χειμώνας...κούραση!!!
Και το χειρότερο πιο είναι?
Το χειρότερο είναι ότι μετά από όλα αυτά, το βράδυ δεν αντέχω να μιλήσω ούτε στο mess, χε χε!!!
Κατά τις δώδεκα παρά, ενώ έχω κοιμηθεί από τις εννιά περίπου στον καναπέ, σούρνομαι μέχρι το laptop που είναι ανοιχτό ευελπιστώντας να μιλήσω, στέλνω ένα κοιμισμένο καληνύχτα στην παρεούλα μου και πάω για ύπνο!!!
Οπότε, σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι τώρα, και ευχαριστώ για την υπομονή σου και την αντοχή σου στα ιντερνετικά στησίματα…

6 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου...
Στα Αρχαια ειμαι κορυφη!!!
Λογω ηλικιας..χε χε!!
Πραγματι.
Παλι καλα που η Ερριετα εχει καποια βοηθεια σαν κι εσενα κοριτσι..
Δυσκολα τα πραγματα σημερα.
Αν και νομιζω,πως ακομα και τοτε στον καιρο μας..τα ιδια σκατα ηταν με το συστημα διδασκαλιας κλπ...
Οποιος μπορεσε..προχωρησε!
Τωρα οσο για την ελλειψη χρονου..ολα σχετικα ειναι.
Ο χρονος ειναι δεδομενος.
Χειμωνα καλοκαιριο ιδιος.
Στο χερι μας ειναι να δουμε ,ποσα μπορουμε να κανουμε μεσα σε αυτο το διαστημα.
Αφηνουμε εξω τα περριτα και παμε.
Ομως,εχω να πω,πως παρολο που ο χρονος σαν μοναδα μετρησης ειναι ο ιδιος,εχει αλλη σημασια,τον περναμε αλλιως στην εποχη του Χειμωνα.
Τον χειμωνα,μας λειπει συνηθως το φως!
Εκει ειναι το μυστικο.
Λειπει η ζωοδοχος πηγη.Η ενεργεια.
Αλλα αυτο,θα στο αναλυσω αλλη φορα κοριτσι.
Υπομονη λοιπον και θα ερθει...περισσοτερο φως!
Απολαυσε τις Κυριακες οπως παλια!
Με το ψητο στον φουρνο της γειτονιας
και την Ελληνικη ασπρομαυρη ταινια.
Ως τοτε ομως ψυχουλα,να πας νωρις για νανι!
Απο δω και περα,δεν θα στηνομαι τα βραδια,περιμενοντας την καληνυχτα σου απο τον messenger!
Θα σου την λεω νωριτερα απο το τηλεφωνο!
Σε ευχαριστω.
Σε φιλω κουκλιτσα!

faraona είπε...

Πωπω πολυ δουλειά Λιλή μου!
Τι α κάνουμε χειμώνας ειναι θα περάσει...λιγη υπομονη και πολυ κουράγιο ευχομαι.
φιλια

δεσποιναριον είπε...

Καλη επιτυχια στην Ερριετα (μ' αρεσει γιατι ειναι το θυληκο του Ερρικου) στα διαγωνισματα της. Φιλακια.

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου…

Τελικά τα κατάφερα, χεχε!!! Έκανα όσα είχα προγραμματίσει για χτες!!!
Μέχρι και στο mess μιλήσαμε, τι άλλο θέλουμε.
Να δούμε σήμερα πως θα πάει...

Μου αρέσει όταν καταφέρνω να πετυχαίνω αυτούς του μικρούς καθημερινούς στόχους, όπως το πρόγραμμα της ημέρας. Είναι μια ικανοποίηση και μου δίνει την ελπίδα ότι θα καταφέρω και τους πιο μεγάλους!!!

Όσο για το φως, ναι μου λείπει. Συννεφιά έχει πάλι, ξημερώνει αργά, νυχτώνει νωρίς...Όλο το σετάκι που με...ενοχλεί κάπως!

Θα περάσει όμως, το μόνο σίγουρο.

Πολλά φιλάκια λοιπόν και καλή εβδομάδα!

Unknown είπε...

Καλή μέρα και καλή εβδομάδα Φαραόνα μου!

Ναι, θα περάσει ο Χειμώνας...Υπομονή να έχουμε μόνο.

Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλημέρα Δεσποινάκι και καλή εβδομάδα.

Το ξέρω ότι είναι το θηλυκό του Ερρίκου!!! Είναι ωραία ονόματα, και το αρσενικό και το θηλυκό του.

Φιλιά Δεσποινάκι!