Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Σάββατο, Φεβρουαρίου 14, 2009

Αγάπη Νο2

Όμως...
και να ξαναζούσα πάλι τα ίδια θα έκανα...πάλι την ίδια επιλογή...
Γιατί δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αγάπη ...
Γιατί θέλω η καρδιά μου να είναι γεμάτη με συναίσθημα, γιατί μόνο έτσι ζω..μέσα από τα συναισθήματα μου, μέσα από τον έρωτα μου για σένα...
Μπορεί να με διαλύει, να γίνομαι ένα με το χώμα και να μένω αδύναμη χωρίς τίποτα
αλλά αυτό το τίποτα είναι τα πάντα...
είναι η ζωή και το όνειρο...
είναι ο κόσμος όλος...
Είναι η δύναμη...
Μπορεί να κλείνω τις πόρτες κάποτε, να πετάω την αγάπη έξω...
να μην την θέλω...
τόσο δυνατή, τόσο απόλυτη
τόσο...παράλογη...που δεν κάνει για μένα...εμένα που προσπαθώ να επιβάλλω ένα ...πρόγραμμα στη ζωή μου...
αλλά μετά, μετά την αναζητώ
γιατί μετά όλα μένουν μετέωρα...
χωρίς ουσία, χωρίς νόημα...
Και ναι, είναι σίγουρο, ότι και να λένε οι δείκτες...
ότι έχω πάρει σωστό δρόμο...
εγώ μία από τους λίγους
που πιστεύουν στο "εμείς" πάνω από το "εγώ"



4 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Οταν ο ερωτας,μετουσιωνεται ..σε αγαπη!!!

Υπεροχο συναισθημα κοριτσι...

Το ιδιο θα επαναληφθει κι αν..ξαναζησεις!!!

Σημασια εχει,να ξαναζησει και ..ο αλλος!
Σε φιλω πολυ!

Unknown είπε...

Το καλό που του θέλω, χεχε!!!

Καλημέρα Κωστή μου, σε φιλώ διαγωνίως!!!

Theodora Papapanagiotou είπε...

axxxxxxxxxx

Unknown είπε...

Βαααααααχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!

καλημέρα Ντόρααααααααααα!!!!