Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 09, 2011

Διάλειμμα (enhmerwmeno)

Διάλειμμα του Χειμώνα, ή τέλος;
Σήμερα είχε μια καταπληκτική μέρα! Κοιτάξτε έναν ουρανό ανοιξιάτικο - καλοκαιρινό!


   

Το ρολογάκι μαρτυράει και την ώρα. Δώδεκα το μεσημέρι, ώρα Πασαλιμανιού. Από την βεράντα του Public οι φότος.

 

Και πάλι ένα ρολόι. Μέσα στην καφετέρια αυτή τη φορά. 

Προχτές αγόρασα από αυτό το κατάστημα, το  Public, μια μικρή οικονομική μηχανούλα. Και τώρα ασχολούμαι με τις ρυθμίσεις της. Το χρώμα το έχω βάλει στο standard. Δεν μου αρέσει όμως, πολύ άτονο δείχνει. Στις εξωτερικές φωτογραφίες χρησιμοποίησα χαμηλά ISO, και πάλι δεν μου αρέσουν. Σαν να βγήκαν σκοτεινές, και πολύ κρύες μπλε. Ίσως έπρεπε να παίξω πιο πολύ με το λευκό. Το καλό με την μηχανούλα είναι ότι έχει λίγες σχετικά ρυθμίσεις, και θα μπορέσω να τις συνδυάσω για να πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω. Όχι ότι θα αποποιηθώ την Olympus, όμως από καιρό ήθελα μια πολύ μικρούλα, για να την έχω συνέχεια στην τσάντα μου. Ας πούμε το Σάββατο που πήγα Άννα - Σάκη, δεν είχα πάρει μηχανή μαζί μου, και αναγκάστηκα να τραβήξω με το κινητό. Ωστόσο, δεν ξέρω αν φαίνεται κάτι, γιατί το καλώδιο είναι στο γραφείο και δεν τις έχω βγάλει ακόμα! Παρένθεση - Τέλειος ο Σάκης, έφτασε στην καλή ηλικία για τον άντρα,  η Άννα όχι τόσο, κουρασμένη είναι - κλείνει η παρένθεση.
Είχαμε αγοράσει και πέρσι μία άλλη μηχανούλα, αλλά επίσης δεν ήταν όσο μικρή ήθελα και εν συνεχεία διαλύθηκε! Ούτε χρόνο δεν άντεξε! Να δούμε αυτή πόσο θα αντέξει!

Σήμερα πήραμε και βαθμούς! Μια χαρά τα πήγαμε! Παρόλο που τον έναν μαθηματικό τον φοβόμαστε λιγάκι, διότι είχε δηλώσει ότι η βαθμολογία του θα έμοιαζε να είναι του δημοτικού (δηλαδή 10 και κάτω θα έβαζε), και αυτός καλό βαθμό της έβαλε. Το 15αρι στο δίκαιο όμως, τελείως άδικο. Καθώς και το 16αρι σε ένα επίσης πανεύκολο μάθημα. Σε αυτό δε, είχε ξεχάσει ότι έγραφαν διαγώνισμα! Άκουσον - άκουσον! Τέλος πάντων, ας είναι καλή και γνώστης αυτών που πρέπει, και τα άλλα τα βρίσκουμε!

Αυτά είχα να δηλώσω...

ουπς ξέχασα, είχα και τα γενέθλια μου την προηγούμενη εβδομάδα.  Από εδώ δεν κέρασα, μόνο στο fb...


Οπότε σας κερνάω τώρα!

update: Πέρασα και τις φότος από το κινητό μου, από το Αθηνών Αρένα. Ασφαλώς, όπως είπα και πριν, δεν είναι καλές, αλλά τις βάζω περισσότερο για ημερολογιακούς λόγους. 



Εδώ ...  Σάκης! Φαίνεται η ... πληρότητα του χώρου, καθώς και ο ενθουσιασμός των Ρουβιτσών, αρσενικών και θηλυκών! Όλοι όρθιοι στην Αρένα!





Εδώ ... Άννα. Προσπάθησα να εστιάσω περισσότερο επάνω της, το κινητάκι μου έχει και zoom, αλλά σε μικρές φωτογραφίες (320x240), σε φυσικό μέγεθος εδώ η φότο.
 Δεν θα συζητήσω το ενδυματολογικό, αλλά μήπως τα κορίτσια που την ντύνουν θα έπρεπε να κάνουν μια σύσκεψη; Να μην πω κακία, αλλά εγώ και η κόρη μου καλύτερα θα την ντύναμε, και ας μην φημιζόμαστε για την επιμέλεια μας στα ρούχα. Ή ας ρωτήσει την Μαρινέλλα στο κάτω - κάτω! Εκείνη πως ντύνεται τόσο όμορφα στην ηλικία της; Βρε παιδιά, σε άκωλη  γυναίκα βάζετε κολλητό δερμάτινο παντελόνι και κοντό μπλουζάκι από πάνω; Να δείξει τι; Και δεν εννοώ βέβαια, του χρόνου να την δούμε με καπούλια. Απλά λίγο τα ρουχαλάκια να προσέξουμε ;)

8 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ Ρίκη μου!

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily:)

Η αληθεια ειναι οτι εισαι τουλαχιστον..απροβλεπτη;)
Κι εξηγουμαι..
Ειδα χθες στις ανανεωσεις αναρτησεων τον τιτλο "Διαλειμμα",
και πριν ανοιξω και διαβασω την αναρτηση σου ειπα..ωχ αμαν,
παει την ..χασαμε την Lily;)
Περασαν πολλα απο το μυαλο μου!
Απο το οτι εγινες καλογρια,
εστω για..δοκιμη,
μεχρι που αποσυρθηκες απο το fb:Ρ
Και γενικα απο το νετ;)
Μετα διαβασα την αναρτηση σου,
και επανηλθε η ψυχη μου στην θεση της;)
Διαπιστωσα απλα για μια ακομη φορα την μοναδικοτητα σου στην επολογη τιτλου και σχεσιολογιας με την αναρτηση σου:Ρ
Αλλα αρκετα ο προλογος;)
Θα αρχισω τον σχολιασμο μου με το βασικοτερον και ουσιαστικοτερον:
Χρονια πολλα κι απο δω κοριτσι μου!
Με υγεια και καλοσυνη πανω απ ολα!
Τωρα,εγω που ειμαι λιγο μεγαλυτερος,
δεν βλεπω και τοσο καλα..
48 ειναι αυτο εκει πανω στην τουρτα,η; 18..;;!
Και το λεω αυτο γιατι,
στην φωτογραφια σου δεν φαινεσαι με τιποτα για 48!
Αλλα ουτε και για 18 φαινεσαι συμφωνα με τα γραφομενα σου:Ρ
Για 16 σε κανω μιας και πηγες να ακουσεις Σακη και Αννουλα..
(τρομαρα τους τα..υποκοριστικα τους)
Αφηνω για αλλους την σοβαρη κριτικη εδω..
Εγω θα εστιασω στο ντυσιμο της Αννουλας,
και γενικα στις προτροπες σου..
Εγω θα ελεγα,
πως πιο ειδικος να ντυσει μια γυναικα,
ειναι αυτος που εχει πειρα ..στο γδυσιμο της;)
Ενταξει..δεν κανω αυτοδιαφημιση,
αλλα πως θα με μαθει κι ο κοσμος αλλιως;)
Τις φωνητικες των χορδες,τις αφηνω απειραχτες,εννοω..ασχολιαστες..
(μην παει το μυαλο κανενος πονηρου αλλου;)
Γενικα,μην επηρεαζεσαι απο την κριτικη των αλλων.
Καλα εκανες και..σε πηγαν;)
Μια βραδυα τον χρονο..υποφαιρονται;)
Οι φωτογραφιες απο το κινητο φυσικα αισχος.
Αλλα μαλλον ετσι πρεπει να ειναι.
Για να πανε ασορτι με το ολον θεαμα;)
Σε αντιθεση με το θεαμα και θεμα της καινουργιας σου φωτογραφικης μηχανουλας!
Εγω τις βρηκα πολυ ωραιες,
και μαλιστα τραβηγμενες αυτες του Πασαλιμανιου,απο σωστη οπτικη γωνια;)
Τα κοντινα πλανα,δεν ειναι ακομα το δυνατο σου στοιχειο;)
Τα χρωματα οντως ειναι λιγο.."σκληρα".
Αλλα αναλογα τι οθονη εχει κανεις στον υπολογιστη,
και τι γυαλια φοραει;)
Ολα μαθαινονται Lily μου,
και ολα διορθωνονται;)
Αρκει να εχουμε την θεληση και να προσπαθουμε;)
Διοτι το να παρουσιασουμε οτι πιο ομορφο,
να παρουσιασουμε μια "τελεια" εικονα ειναι ο στοχος μας;)
Αυτα ειχα να πω,
κι ελπιζω να μην εγινα κουραστικος.
Τοσο σε σενα,
οσο και στους επισκεπτες σου.

Μια τεραστια αγκαλια,
φιλακια πολλα,
και την αγαπη μου Lily!!!

Υγ..Οχι βρε..
Τιποτα δεν ξεχασα.

orfia είπε...

χρονια πολλα Λιλυ!!παντα με διαθεση και κεφι για δημιουργια. Οι φωτογραφιες σου εμενα μου φαινονται πολυ καλες - δεν ειμαι ειδικη- κρινω απο το τι μου αρεσει οταν τις βλεπω!!Σακη και Αννα δεν σχολιαζω γιατι δεν μου αρεσουν.
Νασαι παντα καλα

Καλημερες

δεσποιναριον είπε...

Α! εγω τοθρτα πηρα οταν ηταν φρεσκια! Κι εδω τις πιο θερμες μου ευχες. Οι φωτογραφιες της ανοιξης στο λιμανι οτι χρειαζομουν Παρασκευιατικα! Φιλακια!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Δεσποινάκι!

Καλά τώρα η τούρτα έχει γίνει ... κούρτσαφλο :) Ευτυχώς που στην digital της μορφή μένει φρέσκια, σαν την πρώτη μέρα της Άνοιξης. Λοιπόν, έχω και κάτι φότος από την πλατεία στο flickr, χτεσινές.
Και ανακάλυψα ότι έχει πολύ καλό αυτόματο η μηχανή. Άδικα παιδεύομαι, ωστόσο πρέπει να μάθω και το χειροκίνητο.
Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Όρφια!

Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά για τις ευχές. Όσο για την δημιουργία, μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια πράγματα, μέχρι εκεί που φτάνω βέβαια.
Ο Σάκης δεν μου άρεσε παλιότερα, όμως τώρα που μεγάλωσε είναι πάρα πολύ καλός. Η δε Αννούλα μου αρέσει πάντα (από το 1993 και εδώ, πριν μου φαινόταν και αυτή μικρή)

Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κωστή μου!

Νομίζω ήταν φανερό τι εννοούσα με το διάλειμμα. Αφού το έλεγα, "Διάλειμμα του Χειμώνα, ή τέλος;"
Και άλλωστε θα μπορούσε να είναι διάλειμμα από τα reviews, όπως και είναι. Γιατί να γίνω καλόγρια; Αλλά και στο μοναστήρι να πάω, δεν έχουν σύνδεση εκεί; Δεν αλλάζει κάτι!

Τελικά το βρήκες περίπου, με την τούρτα και την ηλικία μου! 16 είμαι, αλλά επί τρία :P. Τρεις δεκαεξάρες σε μία! Οπότε καταλαβαίνεις γιατί δεν μπορεί κάποιος να μας κάνει ... καλά, εμάς τις τρεις. Γι αυτό και το απρόβλεπτο, γι αυτό και τα διαφορετικά στυλ στο blog μου :)

Κάποτε λοιπόν που έγραφα για τις ηλικίες και ότι πρέπει να είμαστε στην ηλικία μας, είχα γράψει μια φράση πιθανόν παρεξηγήσιμη. Αναφερόμουν όμως στην Αννούλα, και πως θα μπορέσω να ξενυχτίσω για να την δω, που μεγάλωσα. Λοιπόν σε πληροφορώ ότι "Άντεξα", που λέει και ο Σάκης. Δηλαδή τι άντεξα, ούτε που κατάλαβα πως ξημέρωσε!
Αυτά για την ώρα, γιατί αν σχολιάσω τώρα τα της τέλειας εικόνας που λες, θα ξαναξημέρωσουμε!

Φιλιά και καλό Σ/Κ