Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014

Resolution follow up 1: αναφορά 1

 Δυο εβδομάδες μετά, και η πρώτη "αναφορά" σχετικά με τις "αποφάσεις" μου είναι έτοιμη.
  1. Βάρος: 44.5 kg. Που σημαίνει σταθερό το βάρος, ελάχιστα λιγότερο, (0,5 kg από την αρχή - αρχή) Όταν είχα κάνει την πρώτη ανάρτηση για τις αποφάσεις ήμουν 44,6. Δηλαδή μέσα σε 15 μέρες έχασα μόνο 100 gr παρόλο που προσέχω; Έχω περιορίσει πολύ το ποτό, τα ζυμαρικά, τις πατάτες, το ρύζι και το γλυκό. Θα συνεχίσω με την ίδια διατροφή και θα δούμε πως θα πάει.
  2. Γυμναστική: άψογα.  Κάνω ασκήσεις τύπου Pilates, που περιλαμβάνουν αναπνευστικές ασκήσεις, τις οποίες βρίσκω πολύ ωφέλιμες. Αρχικά με δυσκόλευε να συντονίσω την αναπνοή μου με την κίνηση. Η εισπνοή γίνεται στην ουδέτερη θέση, και η εκπνοή στην κίνηση. Αυτό εμένα με μπέρδευε, που ήθελα να εισπνέω κάνοντας κίνηση και να εκπνέω στην χαλάρωση. Νομίζω τώρα πλέον το κατέχω. Είναι αυτό το βίντεο, και κάνω τις ασκήσεις για ζέσταμα. Μετά κάνω τις δικές μου ασκήσεις, απλές ασκήσεις για τα ισχία, γόνατα, κάτω πόδι, για δυνάμωμα τετρακέφαλου, για γλουτιαίο κτλ. Προχτές ανακάλυψα και αυτό το βίντεο. Είναι εξαιρετικές και πανεύκολες ασκήσεις, για stretching του αυχένα και της μέσης. Αρχίζει με μια αναπνευστική άσκηση. Την πρώτη φορά, δεν μπορούσα να εισπνεύσω καθόλου, ούτε καν να κουνηθώ προς τα μπροστά. Τώρα τα πάω πολύ καλύτερα, και έχω αποτελέσματα στην ευκινησία της πλάτης και του αυχένα. 
  3. Επαγγελματικό: Δουλεύω πάνω στα ήδη υπάρχοντα project,  speedydev και imgeater, αλλά κυρίως στον imgeater, το photo sharing site. Είναι καλό project και θέλω να προχωρήσει. Πιστεύω σε αυτό. Που σημαίνει ότι χρειαστεί να γίνει, θα γίνει, για να φτάσει εκεί που πρέπει. 
Aυτό ήταν το πρώτο follow up των αποφάσεων μου. Σε δυο εβδομάδες περίπου, θα τα πούμε πάλι.