Social Icons

Δευτέρα, Ιουλίου 14, 2014

Clifton Suspension Bridge - Η κρεμαστή γέφυρα του Κλίφτον

Clifton Suspension Bridge - from wikipedia
Την κρεμαστή γέφυρα του Κλίφτον, την συναντήσαμε τυχαία, όταν στρίψαμε λάθος σε σταυροδρόμι. Αυτό συνέβη την προηγουμένη της ημέρας που επισκεφτήκαμε το Bath. Όπως είπαμε, κατεβάσαμε την κόρη μας προς το Bristol, όπου ήταν καλεσμένη σε μπάρμπεκιου. Εν τω μεταξύ το σπίτι όπου ήταν καλεσμένη, βρισκόταν στην μέση του πουθενά. Σε ένα χωριό που είχε ελάχιστα σπίτια, και κάτι δρομάκια τόσο στενά, που μετά βίας χωρούσε ένα αυτοκίνητο. Όμως πανέμορφη η φύση. Μόνο! Τίποτα άλλο. Ούτε delivery δεν μπορεί να πάει εκεί. Οι διευθύνσεις είναι ασαφείς, ή μάλλον οι διευθύνσεις είναι σαφείς, αλλά δεν υπάρχουν νούμερα πουθενά, για να βρεις ποιο σπίτι είναι. Αν δεν συναντούσαμε τυχαία την γειτόνισσα της οικοδέσποινας στο δρόμο, να ρωτήσουμε ονομαστικά αν την ξέρει, και να μας πει "ναι, δίπλα μου μένει", "Οκ, και που είναι το δίπλα σου;", "Να, σε εκείνο εκεί το σπίτι", ακόμα θα ψάχναμε. Τέλος πάντων, την πήγαμε την πρώτη μέρα, διήμερο ήταν το πάρτυ, και επειδή δεν ήθελε να διανυκτερεύσει εκεί,  έπρεπε να πάμε τα μεσάνυχτα να την πάρουμε από εκείνη την ερημιά, και να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο. Είπαμε λοιπόν να επισκεφτούμε στο ενδιάμεσο το Bristol για ένα ποτό, συγκεκριμένα να επισκεφτούμε ένα ωραίο pub, το οποίο είναι πλοίο, αραγμένο στον ποταμό Avon, ονόματι Grain Barge.

Grain Barge
Όμως φτάνοντας στο σταυροδρόμι για το κέντρο του Bristol, στρίψαμε από την άλλη πλευρά. Πιο κάτω στο χάρτη, δείχνω με μαύρο που έπρεπε να πάμε, με κόκκινο που πήγαμε από λάθος, και με πράσινο την διαδρομή που κάναμε τελικά, όταν βρήκαμε τον δρόμο μας. Όμως πρέπει να πατήσετε πάνω στο χάρτη, να μεγεθυνθεί για να το δείτε.
Βρεθήκαμε λοιπόν να προχωραμε μέσα σε ένα φαράγγι. Το φαράγγι του ποταμού Avon. Και ξαφνικά βλέπω μπρός μου αυτή την ωραία γέφυρα.
Η Κρεμαστή Γέφυρα του Κλίφτον, είναι μια κρεμαστή γέφυρα, η οποία άνοιξε το 1864, και βρίσκεται πάνω από το φαράγγι Avon και τον ποταμό Avon. Συνδέει το Clifton του Μπρίστολ με το Leigh Woods στη Βόρειο Somerset. Σχεδιασμένο από τον Isambard Kingdom Brunel, η γέφυρα είναι διατηρητέο ​​κτήριο και αποτελεί μέρος του δρόμου B3129.
Η ιδέα της κατασκευής μιας γέφυρας πάνω από το φαράγγι του Avon ξεκίνησε το 1753. Τα αρχικά σχέδια ήταν να γίνει πέτρινο γεφύρι, και αργότερα κάποιες άλλες σκέψεις για σφυρήλατη σιδερένια κατασκευή. Το 1831, μια προσπάθεια για την κατασκευή του σχεδιασμού του Brunel, σταμάτησε από τις ταραχές του Μπρίστολ, και η αναθεωρημένη έκδοση των σχεδίων του χτίστηκε μετά το θάνατό του και ολοκληρώθηκε το 1864. Αν και παρόμοιοι σε μέγεθος, οι πύργοι της γέφυρας δεν είναι όμοιοι στο σχεδιασμό. Δύο άνδρες σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια της κατασκευής της γέφυρας. Από τότε που λειτούργησε η γέφυρα,  έχει αποκτήσει τη φήμη της γέφυρας αυτοκτονίας. Υπάρχουν πλάκες που διαφημίζουν τον αριθμό τηλεφώνου των Σαμαρειτών, και πάνω από τα κιγκλιδώματα της γέφυρας υπάρχουν εμπόδια για το σκαρφάλωμα.  Η γέφυρα είναι ένα διακριτικό ορόσημο, που χρησιμοποιείται ως σύμβολο του Bristol σε κάρτες, διαφημιστικό υλικό, και ενημερωτικές ιστοσελίδες. Επίσης, χρησιμοποιείται ως σκηνικό σε αρκετές ταινίες, τηλεοπτικές διαφημίσεις και προγράμματα. Είναι χώρος για σημαντικές πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπως το πρώτο σύγχρονο bungee jump το 1979, την τελευταία πτήση του Concorde το 2003 και την παράδοση της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας το 2012.
Clifton Suspension Bridge - Η κρεμαστή γέφυρα του Κλίφτον

Οι πλαγές του φαραγγιού
Οι πλαγιές του φαραγγιού
Περιδιαβήκαμε δυο-τρεις φορές το φαράγγι ώσπου να βρούμε την άκρη, και να καταλάβουμε προς τα που πηγαίναμε, και εγώ τσουπ-τσουπ, έβγαζα φωτογραφίες μέσα από το αυτοκίνητο. Μην συσχετίζετε αυτή την γέφυρα (του Κλίφτον) με την άλλη που διασχίζει τον ποταμό Severn και ενώνει την Αγγλία με την Ουαλία. Και εκείνη κρεμαστή είναι, αλλά πολύ μεγαλύτερη.
Τελικά βρεθήκαμε στο Bristol. Μου έκαναν εντύπωση αυτά τα χρωματιστά γεωργιανά, γι αυτό τα φωτογράφισα.

Bristol
Βρήκαμε και το ποτάμι, και θέση πάρκινγκ στο ποτάμι, δίπλα στο Grain Barge.
Avon in Bristol
Grain Barge
Με βλέπουν που φωτογραφίζω το πλοίο, και με χαιρετούν.
Speedydev.co.uk - Let There Be Web - Serious Coding
Όμως φωτογράφισα, χαιρέτησα, αλλά μπύρα δεν ήπια, διότι δεν υπήρχε θέση στo pub. Οπότε πήραμε το αυτοκίνητο και κάναμε κύκλους στο κέντρο του Bristol, για να παρκάρουμε, και να βρούμε κανένα άλλο καταγώγιο για σνακ και μπύρα, αλλά τώρα δεν βρίσκαμε θέση για το αυτοκίνητο πλέον. Οπότε, γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, φάγαμε και ήπιαμε στο pub που ήταν δίπλα στο ξενοδοχείο,

και κατά τις 11:30μμ ξεκινήσαμε και πάλι για τις εξοχές, να φέρουμε την κόρη μας. Δηλαδή αν μου το έλεγαν πριν λίγα χρόνια, ότι θα όργωνα την Αγγλία πάνω - κάτω και πέρα - δώθε, δεν θα το πίστευα! Μήπως έχουμε αίμα νομάδα;