Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2011

Google Trends| Παραδείγματα (συνέχεια)

Είπαμε ότι θα δώσουμε μερικά παραδείγματα που αφορούν στο google trends. Το google trends είναι ένα εργαλείο που βοηθάει κάποιον να ανακαλύψει, ποιο θέμα ανάμεσα σε αυτά που δίνει, αναζητείται περισσότερο στην google. Επίσης δίνει αυτές τις πληροφορίες ανάλογα με τις τοποθεσίες, δηλαδή μπορείς να ορίσεις χώρα, και να δεις πόσο αναζητήθηκε αυτό το θέμα στον συγκεκριμένο τόπο που ορίζεις, αλλά και χρονολογικά.

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να γράψει για τα laptop ή για τα iphone, και θα ήθελε να ξέρει ποιο από τα δύο keyword - θέματα έχει το περισσότερο ενδιαφέρον. Για ποιο από τα δύο θέλει ο κόσμος να μάθει περισσότερο, οπότε το αναζητεί και περισσότερο στο διαδίκτυο. 
Τα κριτήρια μας είναι για την Αμερική, δηλαδή υποθέτουμε ότι θέλουμε να κάνουμε μια αγγλόφωνη ανάρτηση η οποία να απευθύνεται περισσότερο στους Αμερικάνους, οπότε θέλουμε να ξέρουμε για ποιο από τα δύο ενδιαφέρονται περισσότερο. Επίσης ορίζουμε σαν χρόνο το 2011.


Το laptop είναι η μπλέ γραμμή, το iphone η κόκκινη. Βλέπουμε καθαρά ότι στην Αμερική η αναζήτηση για iphone είναι τεράστια, εν σχέση με το laptop. Οπότε καλύτερα να γράψουμε μια ανάρτηση σχετικά με τα iphone. 

Δίνοντας αυτά τα δύο θέματα και πάλι, και αλλάζοντας τον τόπο σε Ελλάδα, βλέπουμε ότι επίσης και για Ελλάδα το ενδιαφέρον για iphone είναι μεγάλο. 

Οπότε μεταξύ των δύο, καλύτερα να επιλέξουμε το iphone. Θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Ποιο πολλές πιθανότητες να έρθουν αναγνώστες από την google που ψάχνουν να βρουν πληροφορίες για iphone.

Αν σκεφτούμε λιγάκι ... πικάντικα και θέλουμε να δούμε αν ο κόσμος ενδιαφέρεται να αναζητήσει περισσότερο laptop ή σεξ, βλέπουμε καθαρά ότι τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Αμερική,





ο κόσμος ενδιαφέρεται περισσότερο για θέματα που αφορούν στο sex, παρά στο laptop. Αν και στην Αμερική ψάχνουν λίγο παραπάνω για laptop, από ότι στην Ελλάδα. Πάντως όπως και να έχει, εάν κάποιος εστιάσει στο sex, θα έχει πολύ μεγαλύτερη επιτυχία στις αναρτήσεις του.

Ας δούμε όμως τι γίνεται μεταξύ σεξ και iphone. Μήπως αν γράψουμε για το iphone είναι καλύτερα;

Όπως φαίνεται, στην Ελλάδα, ο κόσμος σταθερά ψάχνει για σεξ. Βέβαια αν δούμε τις κάτω γραμμούλες, που αναφέρονται σε ειδήσεις, το iphone κατά τον Οκτώβρη, συζητήθηκε περισσότερο, πολύ περισσότερο από το σεξ σε επίπεδο ειδήσεων. Τον άλλο καιρό, σε επίπεδο αναφοράς στις ειδήσεις, το ενδιαφέρον είναι περίπου το ίδιο. Αυτό συμφωνεί και με τις αναζητήσεις στο sync.gr, που λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση, και αμφέβαλα αν ισχύουν αυτά τα κριτήρια. 
Άρα sex, julia alexandratou, ntouvli και τα παρεμφερή, μάλλον ψηλά - χαμηλά ισχύουν στους προβληματισμούς των Ελλήνων. Επιπλέον έψαξα και για μνημόνιο, παπανδρέου, κρίση κοκ και τα ποσοστά αναζήτησης χαμηλά. Το σεξ υπερισχύει όλων.

Ερώτηση: Σημαίνει αυτό ότι δεν ενδιαφέρονται οι Έλληνες για την κρίση;
Απάντηση: Μάλλον σημαίνει ότι το διαδίκτυο το χρησιμοποιούν περισσότερο για ... σεξ :P


Βλέπουμε εδώ και την τελευταία αναζήτηση. Sex και iphone στην Αμερική. Το iphone σχεδόν όσο και το sex στις αναζητήσεις των Αμερικάνων. Λίγο παραπάνω το sex πάντα, και ξαφνικά ένα μεγάλο μπαμ τον Οκτώβρη, πολύ πάνω από το σεξ το iphone στις αναζητήσεις. Ξέρουμε βέβαια τους λόγους. Εν τούτοις υποθέτω ότι η καλύτερη γκόμενα των Αμερικάνων είναι το iphone τους ;)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο κόσμος που κινείται μέσα στο διαδίκτυο είναι δεδομένος. Καλό είναι κάποιος να γράφει γι αυτό που του αρέσει,  για το θέμα στο οποίο έχει γνήσιο ενδιαφέρον και αγάπη. Δηλαδή ένας Blogger να ακολουθεί την κατεύθυνση Α που λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση. Όσο όμως υπάρχει η κατεύθυνση Β, και κόσμος που την υπηρετεί και είναι πρόθυμος να καλύψει τις ανάγκες αυτών που κινούνται στον χώρο Β, και όσο δεν συμπίπτει το ενδιαφέρον του blogger Α με αυτό του κόσμου Β, πάντα ο blogger Α θα βρίσκεται με το παράπονο γιατί όχι και εγώ αφού γράφω καλά... Αν όμως πάψει να υπάρχει ο blogger Α, και όλοι κινηθούν στο χώρο B, θα αυξηθούν οι blogger B, και τότε τα ποσοστά του καθενός θα μικρύνουν, και όλοι θα έχουν το παράπονο γιατί δεν έχω κόσμο αφού γράφω γι αυτό που θέλει ο κόσμος...Οπότε κάποιοι θα κινηθούν στο χώρο Α που τους αρέσει, εφ' όσον έτσι και αλλιώς δεν κάνουν νούμερα.

PS Γράφετε πάντα γι αυτό που σας αρέσει. Αυτή είναι η επιτυχία.
PS 2 Το μεγάλο challenge είναι, ενώ γράφουμε γι αυτό που μας αρέσει, ως blogger, να κάνουμε τους πολλούς να ενδιαφερθούν για το δικό μας ενδιαφέρον και να έχουμε και καλά νούμερα :)

2 σχόλια:

Kate Astolat είπε...

Εξαιρετικό και το 3ο μέρος!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ Kate!